2019/11/12

Wzorki i desenie Vol. 2

Witajcie! Dawno nic tutaj nie publikowałem, ale jakoś te wzorki i desenie słabo mi wychodzą... Dzisiejszy look powstał przypadkowo, próbowałem zrobić coś do innego postu, ale ostatecznie dodaje go tutaj. Od razu mówię, że całość powstała tylko dzięki programowi graficznemu, bo nawet moje ulubione białe koszulki i tapety nie dawały rady:( Napiszcie mi czy się Wam podoba i czy od czasu do czasu chcecie zobaczyć coś przerobionego i zmontowanego!
Antidote Supersize Hoop Left | Antidote Supersize Hoop Right | LE Art Deco Corset Shirt | Royalty Dogtooth Double Breasted Coat | It Girl HotBuys Burberry Inspired Bag | LE Glitter Fishnet Stockins |  LE Multcolour Fabric Ankle Boots 

10 komentarzy:

  1. Jakk dla mnie jest dobrze. Na prawdę świetnie ci to wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja bardzo ciekawa, fajnie się prezentuje - podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealny look 👌 bardzo podoba mi sie kolorystyka

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz się zorientowałem, że pomyliłem dni i miałem dodać post w sobotę:) ale miło mi, że się Wam podoba😁

    OdpowiedzUsuń
  5. połączenie tej koszuli i płaszcza jest bardzo udane! ale reszta jak dla mnie nie..

    OdpowiedzUsuń
  6. buty mi się trochę gryzą, ale reszta jest idealna ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Rany, wygląda imponująco. Ale lepiej wyglądałoby może z jakimiś wiązanymi butami za kostkę. Naprawdę bym je tu widziała. A dobrze zastosowany retusz raczej nigdy nikomu nie zaszkodził. W końcu jest dobrze zastosowany :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ładna stylizacja :) ale zmieniłabym buty i torebkę

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiście, że chętnie obejrzę jakieś zmontowane stylki. Ta jest świetna moim zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń