2019/11/22

First Time

U mnie dziś spadł pierwszy śnieg, stąd tematyczna aranżacja xx


6 komentarzy:

  1. Też kupiłam ten płaszcz, jest super! :) A i śniegu zazdroszczę, bo naprawdę dawno nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. W koncy widze udana stylizacje z ta spodnica :) szkoda ze torebka jest ledwo widoczna, najpierw wydawalo mi sie ze w ogole jej nie ma xd ja za sniegiem nie tesknie.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja :) u mnie śniegu nie ma ale za to jest strasznie zimno :/

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Super propozycja, naprawdę fajne wykorzystanie płaszczyka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też kupiłam ten płaszcz, Michał muszę przyznać że twoja stylizacja jest bardzo fajna, lekka, miło się ogląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śnieg mówisz poważnie? Ja to bym z wielką chęcią przeniosła się do ciepłych krajów bo ta pogoda za oknem mnie przeraża. Stylizacja jest prześliczna. Również tło do niej pasuje. Chociaż z racji tej że jestem zimorodkiem to ta cieniutka bluzka mnie przeraża i dała bym cos na wieszk.

    OdpowiedzUsuń