2019/11/04

i crash you crash


7 komentarzy:

  1. bardzo ładna stylizacja :) choć ja bym zmieniła nerkę na czarną,bo za dużo tutaj tego beżu

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Sprawia wrażenie przytulnej. Może to przez te kolory, a może przyduży golf. Stylizacja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna kolorystyka, wszystko dopasowane, najbardziej podoba mi się kolczyk i fryzura. Ogólnie bardzo udana stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna stylizacja ale jak dla mnie te kolczyki mi nie pasują. Co do reszty nie mam co sie przyczepić.

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie jest ok. Chociaz ta nerka sie za mocno sie zlewa ze spodniami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie looki, zmieniłabym tylko buty na takie w kolorze reszty ciuszków.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest mega ♥ Uwielbiam total looki. Fajny pomysł na kolczyk

    OdpowiedzUsuń