2019/11/14

Smerfetka


8 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się wykorzystanie tej kurtki, fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylka. Ta kurtka od razu mi się spodobała, ale nie pomyślałam, aby zestawić ją z sukieką w tym samym kolorze. Wygląda naprawdę fajnie 👌

    OdpowiedzUsuń
  3. Może pozbyłabym się paska, ale kurtka jest fantastyczna. Po doświadczeniach z Hot Buysami, aż nie wierzę, że ona też do nich należy. Podoba mi się, zresztą jak lwia większość stylizacji wychodzących spod Twoich rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Calosc wyglada jak dwie zlane krople niebieskiego i czarnego tuszu. Tym razem jestem na nie. Nie podoba mi sie najbardziej tutaj ta sukienka i pasek. Natomiast to co mi sie podoba to polaczenie kurtka+torebka.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie jestem fanką tej styliacji

    OdpowiedzUsuń
  6. stylizacja mi się nie podoba,sukienka za bardzo zlewa się z kurtką,zmieniłabym albo kurtkę albo wywaliła sukienkę

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie połączona bluzka z sukienką.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja! Piękne kolory.

    OdpowiedzUsuń