2019/11/08

POLOWANIE NA UBRANIE

 
Cześć! Witam Was w kolejnym poście z cyklu "Polowanie na ubranie". Dzisiaj chciałabym zaprezentować buty na paskach pochodzące ze sklepu Young Hollywood. Nie widuję ich zbyt często w bazarze (bo też i nie przesiaduję tam ostatnimi czasy), więc nie mam pojęcia jaka może być ich wartość. Kupiłam je już jakiś czas temu za 13 stardollarów i do tej pory nie umiałam w żaden sposób wykorzystać aż w końcu znalazłam dla nich miejsce w retro stylizacji.


Dajcie znać co myślicie o butach i sposobie wykorzystania ich!

8 komentarzy:

  1. Wszystko co chociaż ociera się o retro, przyciągnie moją uwagę. I to zwykle tą pozytywną. Stylizacja jest super ale te buty, same w sobie, na ogół mi się nie podobały, chociaż może za tak niską cenę faktycznie można było je kupić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba. Naprawdę wszystko fajnie połączylas

    OdpowiedzUsuń
  3. buty są średnie, osobiście mi się nie podobają ale stylizacja z nimi jest bardzo ładna :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow ale tanio je zdobylas! Stylizacja bardzo mi sie podoba ;) fajnie wyglada tez ta kompozycja powyzej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudowna stylizacja! I ta fryzura ♥
    Buty są bez szału, ale za tę cenę też bym kupiła

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty na pewno są świetną okazją. Stylizacja jest cudowna, ma nieziemski klimat :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty, to super okazja. Stylizacja ładna, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń