2019/11/21

SIM POLECA


Witajcie w kolejnym poście z serii "SIM poleca". Tym razem postanowiłam skupić się na długich płaszczach, które nie tylko wyglądają fajnie, ale w realnym życiu osłaniają także przed jesiennym chłodem. Ja osobiście uwielbiam takie płaszcze, bo nienawidzę kiedy jest mi zimno. Z płaszczami jak z każdym elementem garderoby - można je spotkać w różnych krojach i kolorach. Jedne są do kostek, inne za kolano. W tym sezonie najbardziej modne są podobno skóry, lateks, sztuczne futra, krata, pepitka oraz pastelowe odcienie. Stardoll również jest obfity w różne rodzaje płaszczy. Najtańsze modele możemy kupić za fioletową walutę w sklepie Basics (jasnoniebieski na manekinie), a najdroższe rzecz jasna w LE (czarny na manekinie). Tym razem w powstanie postu zaangażowałam całą załogę Stardoll i My, dlatego wspólnie prezentujemy Wam nasze sposoby na noszenie długich płaszczy. 


rockarolla_ 



Tyka11



GirlEwelina

 https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgPrnnTZj3rDcapGyFAaYnt2mtGTNLCwab4E7fns_mroJEYgtnFGhuMrPKzJ0cRcNTTi_FewF3MrRwLxzGkce62xMIdOYgFZoM82xtueb-bOj6bHTAMyv9_WALv6r45zmXcs05zKtNEfkCT/s1600/1.png

marta_03
 



Lavish


A czy Wy lubicie długie płaszcze? Bardziej w realu czy na stardollu? A może wszędzie tak samo :) Dajcie znać! 

8 komentarzy:

  1. ja w Realu nie lubię płaszczy, nie mój styl ale na SD to co innego, często ich używam...jeśli chodzi o stylizacje to podobają mi się 1 i 2 Rocki,stylizacja Marty oraz 2 i 3 Lavish (3 stylizacja nie wiem dlaczego ale jak na nią spojrzałam to skojarzyło mi się z wokalistką Siouxsie and The Banshes tylko nie pamiętam z jakiego teledysku :D)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam 3-cią stylizacje od Tyka, na drugim miejscu pierwsza od Lavish. Sama chodzę tylko w długich kurkach lub płaszczach, nie lubię mieć zimno w nóżki i zadek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię chodzić w płaszczach na co dzień - super wyglądają i ze spodniami, i ze spóddnicami/ sukienkami :D
    Na Stardoll też lubię je zakładać mojej doll, bo potrafią wiele zakryć xd Najbardziej podobają mi się stylizacje druga od Rocki i pierwsza od Lavish :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam płaszcze i na sd, i w realu. Wszystkie polecane płaszcze są super. Stylizacje też udane. Nie wybiorę najlepszej stylki, bo są bardzo dobre.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham dlugie plaszcze. Ale niestety wiecej mam ich na sd niz w realu XD ach, plaszcze z Basics to istne błogosławieństwo <3 z Waszych propozycji najbardziej lubie ostatnia od Rocki i od GirlEwelina. Lavish czemu zakrylas tak ladna torebke w 2? Ciekawie wyglada ostatnia od Tyki ale cos mi w niej nie pasuje.. moze za duzo kolorow? Albo wzorkow...

    OdpowiedzUsuń
  6. W realu nigdy bym nie założyła różu ale stylizacja w tym kolorze Lavish jest obłędna. Również bardzo podoba mi się stylizacja Tyki i też ostatnia. Rocka jak zwykle króluje.

    OdpowiedzUsuń
  7. W realu nie noszę długich płaszczy, za to na stardoll jest dużo fajnych. Ja zakochałam się w stylizacji GirlEweliny ♥ zaraz potem w tych od Rocki i Lavish

    OdpowiedzUsuń