2019/11/19

D i o r


9 komentarzy:

  1. Stylizacja wydaje mi się na pierwszy rzut oka obfita, jednak połączenie ciuszków nie jest złe. Nie podobają mi się za bardzo te buty tylko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam dokładnie takie samo zdanie co komentarz powyzej odnosnie calosci... mysle,ze to wina spodnicy,ktora sprawia wrazenie ze doll jest strasznie nadeta. Ale sam zamysl bardzo mi sie podoba. Troche brakuje mi bizuterii, chociaz uroda dollki to rekompensuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę niespodziewane połączenie tej spódnicy i swetra. Może faktycznie buty trochę się gryzą, ale to jedyny minus :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładna stylizacja :) ale zmieniła bym buty i dodała jakiś naszyjnik lub kolczyki

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię tej spódnicy bo poszerza dollkę ale stylizacja mi się podoba, ubrania ładnie dobrane kolorystycznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Elegancja i klasa, a za razem codzienność. Moim zdaniem udana stylka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie wszystko jest okej niestety buty mi nie odpowiadają. Dała bm inne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko z innej parafii, postaraj się bardziej

    OdpowiedzUsuń