2013/07/22

Poradnik: Jak wyprostować lalce nogę w programie graficzynym

Witam, przygotowałam dzisiaj krótki poradnik specjalnie dla osób początkujących; Jak wyprostować lalce nogę w programie graficznym. Ja na ogół używam do tego PhotoFiltre Studio, ale wiem, że nie wszyscy użytkownicy posiadają tego typu programy. Sumując, dzisiejszą obróbkę graficzną zrobię za pomocą znanego nam wszystkim Paint'a. *Chciałabym również poprosić, abyście nie oceniali mojej stylizacji, gdyż została zrobiona wyłącznie w celach tego poradnika.
A więc zacznijmy.

Krok 1. Po zrobieniu stylizacji w naszym apartamencie i dodaniu białego tła, robimy tzw. 'screena' i wklejamy obrazek do naszego programu graficznego.


Krok 2. Przy pomocy gumki, ścieramy prawą nogę, aż do dojścia do pożądanej długości. (Zależy to najczęściej od długości jak i rodzaju dolnego ubrania).


Krok 3. Kopiujemy lewą nogę, po czym ponownie wklejamy i umieszczamy na miejscu prawej.



 Krok 4. Klikamy po kolei; Obraz -> Przerzuć/Obróć -> Przerzuć w poziomie. Po czym ponownie, dokładniej umiejscawiamy nogę.



To tyle. Aby dowiedzieć się, jak wyciąć i zalinkować gotową stylizację zapraszam do przeczytania tego oto poradnika : http://stardoll-i-my.blogspot.com/2013/06/jak-zrobic-print-screen-i-zalinkowac.html. Mam nadzieję że Wam się podobało. 

Jak ocenicie mój poradnik? Jest przydatny? Zrobić jakiś jeszcze? Piszcie śmiało. :)


27 komentarzy:

  1. Wiem jak wyprostować nogi, ale nie umiem wyciąć tła :( Jakby Ci się chciało mogłabyś coś takiego zrobić :)

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tło, to białe kafle, które możesz zaprojektować jak już.
      Nina248

      Usuń
  2. Trochę mało sensowna nazwa posta - praktycznie wyprostowałaś tylko jedną nogę :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że inspirowałaś się naszym postem z tymi 'krokami' :)

    Fajnie, że dodałaś taką instrukcję, gdyż dużo osób o to pyta na ask`u.

    OdpowiedzUsuń
  4. @up no właśnie zauważyłam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. No i w końcu wiem jak to robić ;) Myślę, że jeszcze mogłoby się pojawić to jak zrobić, że w poście klikając na zdjęcia gdzieś nas przenosi ;) Bardzo mi się przyda ;)
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  6. Noo też tak robię tylko, że ja wycinam nogę a nie ścieram xD.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nareszcie ktoś dodał taki poradnik, czekałam na niego kilka lat :D. Bardzo przydatny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny poradnik :)
    Ja robię troszkę inaczej. Nie robię nic z nogą, którą chcę wyprostowac, po prostu kopiuję nogę prawą, przerzucam w poziomie i wstawiam na miejsce lewej.
    BellaQul

    OdpowiedzUsuń
  9. @ Olakola97
    Jeśli chcesz to mogę zrobić taki poradnik niedługo, bo w sumie jestem też od artykułów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiedziałam jak to zrobić. Dziękuję bardzo za poradnik :)

    misiaczek007

    OdpowiedzUsuń
  11. Mimo, że mnie się to wszystko od początku wydawało oczywiste, miło mi się czytało poradnik - bardzo czytelnie, zrozumiale i estetycznie wykonany. Super :)

    VenusVirgin

    OdpowiedzUsuń
  12. Po co jest potrzebne prostowanie nogi? Poradnik spoko, ale nadal nie mam pojęcie po co się nogę prostą robi, dla mnie normalna nie przeszkadza

    OdpowiedzUsuń
  13. @miss_miley_van
    Byłabym bardzo wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. też tak robię, ale zamiast mazać wycinam nogi :D

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  15. @ Karolina W - po prostu oryginalna postawa doll znudziła wielu graczy, a stojąca w ten sposób wygląda ciekawiej. Czasami nawet wydaje się nieco wyższa i szczuplejsza.

    OdpowiedzUsuń
  16. @Olakola97
    W takim razie postaram się go dodać jeszcze w tym tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem początkująca i nie wiedziałam, że można to zrobić w tak prostym programie jak paint... :d Bardzo przydatny post

    klusia03

    OdpowiedzUsuń
  18. przydatny post, chociaż nie wiem czy będzie mi się chciało tak bawić ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja już to umiem , ale nie dawno się tego nauczyłam . Bardzo pomocne dla nowych użytkowników ;)

    Pozdrawiam ...Ola15...

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakiś czas temu nie mogłam tego pojąć, a teraz jest do dla mnie banalnie prosta sprawa. :)
    Poradnik jak najbardziej przydany!

    OdpowiedzUsuń
  21. Z jakiego sklepu są te spodnie ? ;3

    ~Uplooad

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo ciesze się że dodałaś taki poradnik jest on naprawdę bardzo pomocny

    kruszyna202

    OdpowiedzUsuń