2014/10/14

Konkurs na nagłówek (przypomnienie)

Wymagania:
- tematyka dowolna (najlepiej coś ogólnego, abyśmy nie musiały zbyt często zmieniać nagłówka);
- szerokość nagłówka nie może być mniejsza niż 1000 px.;
- na Waszych pracach musi znajdować się napis: "Stardoll i My";
- podpis autora, najlepiej w górnym rogu;
- nie wolno kopiować czegoś, co nie jest Wasze.

Nagroda główna to 600 sd (z wliczoną już prowizją).
Najładniejsze nagłówki trafią do ankiety, w której Obserwatorzy zagłosują na ten, który będzie miał pojawić się na blogu. 
Przewidziane również wyróżnienia. 

Prace możecie oddawać w komentarzu pod tym postem lub wysyłać na maila: sdimy.kontakt@gmail.com do 15.10. 18.10 - ostateczny termin!

Powodzenia!

Jeśli żadna praca nie spełni naszych oczekiwań (m.in. jeśli nam się nie spodoba) konkurs pozostanie nierozstrzygnięty. W razie potrzeby przedłużymy termin oddawania prac.

43 komentarze:

  1. Żałuję, że nie znam się na programach graficznych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie się zgłoszę :) Jak tak, dodam LINK do pracy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę wszystkim powodzenia, ja raczej się nie zgłoszę :)
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie będę się zgłaszać ale życzę wszystkim Powodzenia ! ;)
    emi20045

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wezmę udziału, jednak życzę powodzenia :)
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się nie zgłaszam. Powodzenia :)

    monusia55

    OdpowiedzUsuń
  7. Praca wysłana. Życzę powodzenia :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie zgłosze się, nie mam talentu do takich rzeczy /:
    Powodzenia reszcie!
    Lookiet

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że się na tym nie znam, bo nagroda to marzenie!! :(( Ale życzę wszystkim powodzenia!
    Laydymarta.xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam sie prace juz wysłałam wczoraj moze jeszcze jakies zrobie :)
    Ps :: MissAsia01 nazwa :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak widzę przesunięcie daty to wiem że nie mam już szans, ale będę dobrej myśli?
    Czy można wysłać więcej niż jedną pracę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma szansę :)
      Raczej jedną pracę, ewentualnie z inmym tłem :)

      Usuń
  12. dzienkuje ze przedlurzylas bo nie wyrobilabym sie na jutro
    :)
    BubblyKamanGirl
    biore udział itrzymam kciuki za reszte :)
    \

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się!
    No i mam nadzieję, że się wyrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie zglosze sie ale zycze powodzenia innym ;)
    wiki.kejsi

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się ale nwm czy się wyrobię :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Mogłybyście przedłużyć termin do 16 lub 17.10, proszę? :/

    nati_avril11

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się
    Link do posta: http://graphics-4everyou.blogspot.com/2014/10/stardoll-i-my.html
    Link do samej grafiki: http://4.bp.blogspot.com/-Jz2Atv9FhGA/VD59YrSAfHI/AAAAAAAADeM/YKBGLCcgMiU/s1600/stardollimy.png

    4EverYou

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się, pracę prześlę na e-mail

    OdpowiedzUsuń
  19. Och, jak miło dowiedzieć się o konkursie. Cóż, ja już nie zdążę. Powodzenia biorącym udział!

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się! Dopiero wczoraj się dowiedziałem, ale na pewno zdążę do soboty.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się(Nie wiem czy zdążę)
    Rozalia214

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się, pracę przesłałam mailem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tutaj macie link do postu: http://grafikamissrihanna1902.blogspot.com/2014/10/pory-roku-grafika-na-sim.html

      Usuń
  23. Zgłaszam się z gotową pracą!

    http://graphics-mrprezes.blogspot.com/2014/10/stardoll-i-my.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się.
    http://oi62.tinypic.com/2i1m6ue.jpg
    nati_avril11

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nwm. Coś mi tu nie gra. Już wiem! Twarz jest z mss, raczej na stardollowym blogu jej nie powinno być co nie?

      Usuń
    2. Nigdzie nie jest napisane, że musi być twarz z sd...

      Usuń
    3. Ale to jest blog o stardoll a nie o mysuperstyle.

      Usuń
    4. Wow, spostrzegawczy jesteś.
      Od początku chciałam dać twarz z mss i nie zamierzam tego zmieniać.

      Usuń
  25. Nagroda super ale niestety nie znam się na takim tworzeniu i przesyłaniu...ale to nic, mam swój sposób na zdobycie kasy :-)

    OdpowiedzUsuń