2014/10/23

Ostatni post.

Cześć i czołem. Jeśli ktoś zauważył poniedziałkowy brak mojego posta, to niestety musze go zmartwić, bo więcej sie już tutaj nie ukaże, Niestety praca pochłania mój dotychczasowy wolny czas doszczętnie i musze zrezygnować z pisania dla Was. Wiem, że sporo z Was będzie tym faktem zawiedziona, wiedzcie jednak że ja sama żałuje. Piszę to teraz, kiedy za chwilę będę zbierać się do pracy... Wybaczcie mi kochani. A wszystkich tych, którzy lubią moj posty, zapraszam na blog, na którym się również udzielam, nie bede pisać nazwy, żeby nie było, ale chyba większość wie, o jakim blogu mówię, To był mój pierwszy blog i tam co niedzielę ukazują się moje stylizacje.

Trzymajcie się, cześć!
Paulina/Coldi.

6 komentarzy:

  1. Szkoda, lubiłam bardzo twoje posty tak naprawdę gdyby nie ty chyba bym nie trafiła tu na bloga ;D Kiedyś natrafiłam na ciebie na stardoll i zobaczyłam te piękne wizaże w prezentacji wtedy ty mi podałaś bloga i wylądowałam tu :) Wielka szkoda, będzie brakować mi twoich postów.
    emi20045

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, Twoje posty były świetne!
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda jednak rozumiem twoja decyzję :(
    Do zobaczenia na innym blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę powodzenia i dużo szczęście :)
    MoveYourBody7

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że odchodzisz :(
    Życzę powodzenia ! :)

    Tinashe4

    OdpowiedzUsuń