2014/10/21

Finał MSW

Jak już pewnie wiecie, rozpoczęło się głosowanie finałowe Miss Stardoll World 2014. 30 kandydatek z całego świata toczy kolejny etap walki o tytuł MSW. Moją uwagę zwrócił fakt, że wszystkie finalistki posiadają Royalty, poza jedną, która nie była nawet nigdy SuperStar. Myślę, że to spore osiągnięcie, które udowadnia, że nie trzeba posiadać gwiazdki czy diamenciku obok nicku, aby coś osiągnąć. Nasz kraj reprezentuje Izabelach, co pewnie dla większości nie jest zaskoczeniem. Ja wstrzymuję się na razie od głosu, chociaż już chyba upatrzyłam sobie swoją faworytkę.
A Wy oddaliście już swoje głosy?


12 komentarzy:

  1. Izabelach ma okropna twarz :p Nie glosuje tym razem na polske.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety muszę się zgodzić. Ja też nie zagłosuję na naszą reprezentantkę.

      Usuń
  2. Ja oddałam swój głos na Kanadyjkę

    OdpowiedzUsuń
  3. Rywalizacja jest wyrównana i jeszcze nie udało mi się wybrać swojej faworytki.
    MoveYourBody7

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś w tym roku obeszło mnie wszystko co dotyczy msw. ;) Nie byłam na bieżąco, oczywiście zagłosuję na Polkę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jestem zachwycona tym że to Izabelach reprezentuje Polskę no ale najwidoczniej los tak chciał ;)) Mimo wszystko życzę jej powodzenia ;)
    emi20045

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba żadna mi się nie podoba...

    OdpowiedzUsuń
  7. żadna nie zasługuję na to miano.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zagłosowałam na izabelach . Chcę żeby polka wygrała .


    monusia55

    OdpowiedzUsuń
  9. izabelach wygląda pięknie i oczywiście na nią zagłosuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też mam swoja faworytkę *,*

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety Izabelach nie przypadła mi do gustu, a szkoda bo to ona nas reprezentuje :( Chciałabym, żeby ktoś z Polski wygrał ale ona do mnie nie przemawia. Zagłosuję na kogoś innego

    Tinashe4

    OdpowiedzUsuń