2014/10/27

Nowy sklep-Bod Mod

Jeśli ktoś potrzebuje Halloween'owego przebrania, to może znajdzie coś dla siebie w nowym sklepie o nazwie Bod Mod. Zakupy zrobić możemy w cenach 4-28 sd oraz 117 sm. Niektóre artykuły dostępne są tylko dla SS. Ja raczej nie planuję przebierać swojej dollki, a więc raczej jest to dla mnie zbędny sklep, ale skoro już jest to może skuszę się na top z wilkiem. Ogólnie wydaje mi się, że ceny są przystępne, a ubrania nadają się na Halloween i prezentują się fajnie.
Co sądzicie o sklepie? Zrobicie zakupy?


7 komentarzy:

  1. w tym roku administratorzy.się postarali super sprawa taki sklep ! Jednak nie planuję zakupów halloweenowych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sklep jest GENIALNY ! Zakupiłam już parę rzeczy ;))
    emi20045

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest niezwykły, planuję zakupy ;pp

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny sklep, cudowne rzeczy. Kupię kilka rzeczy :)

    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  5. Tematyczne sklepy pojawiają się coraz częściej w starplazie (np. Windows on the World) może to i dobrze.. :) Zamierzam coś symbolicznie kupić, tak żeby później nie żałować! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę się zastanowić nad zakupami, bo ceny nie są wygórowane.
    MoveYourBody7

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy sklep :D Niektóre ciuchy bardzo mi się spodobały
    Tinashe4

    OdpowiedzUsuń