2014/10/23

Nowe LE

Kolejne, niespodziewane szaleństwo związane z pojawieniem się LE już na nas czeka. Nowa kolekcja sklepu, w którym zakupy robić mogą tylko SS trafiła do Plazy, gdzie zajęła cztery piętra, a ceny wahają się od 18, do 200 sd. Kilka rzeczy zostało już wysprzedanych, a ciekawa jestem jak szybko sprzeda się całość. Ja kupiłam tylko blazer z drugiego manekina od prawej na ostatnim piętrze. Nie załapałam się na okulary i torebkę, która mi się spodobała.
A Wy zrobiliście już zakupy? Podoba się Wam?






10 komentarzy:

  1. Kolekcja cudowna, jednak nie wiem czy coś kupię, gdyż dopiero jutro będę miała sd. Dziwny jest fakt, że można tą kolekcję już sprzedawać ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio takie błędy są notorycznie, także mnie to już nie dziwi.

      Usuń
  2. Tyle cudownych rzeczy w jednej kolekcji.. Oczywiście wczoraj wszystko wydałam (rozrzutna!!) i zostało mi marne 75 sd, które idealnie wystarczyło na bluzeczkę. Grunt to dobre wyczucie czasu, następną kolekcję uda mi się złowić!

    OdpowiedzUsuń
  3. No jest na czym oko zawiesić jednak przyznam szczerze że poprzednie kolekcje były o niebo lepsze :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ceny bardzo wygórowane, ale to w końcu LE, wiec nie ma co sie dziwić :)
    MoveYourBody7

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolekcja jest boska, niestety ceny bardzo wysokie. Kupiłam parę ubrań, zaszalałam nie ma co :D Nie starczyło mi na płaszcz z reklamy, a strasznie mi się podoba :/ i żałuję, że nie zdążyłam kupić okularów . No ale cóż nie można mieć wszystkiego :>
    CukierkowaJa

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam dwie bluzki i jestem zadowolona :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupiłam buty oraz torebkę :)) Bardzo jestem zadowolona :)
    emi20045

    OdpowiedzUsuń
  8. Niektóre ciuchy bardzo przypadły mi do gustu :) niestety nie stać mnie na ich zakup :/

    Tinashe4

    OdpowiedzUsuń