2014/10/21

Gwiazdy na Celowniku

Perrie Edwards - hippie w eleganckiej odsłonie?


Wokalistka zespołu Little Mix ma dwie twarze. Jedna z nich to ta, którą pokazała nam na początku przygody w X Factor. Hipster i hipiska w jednym. Kwiaty we włosach i beanie to ulubione dodatki Perrie. Często jeszcze można zobaczyć ją w 'niechlujnych' zestawach.

Dziewczyna lubi eksperymentować ze stylem. Mogliśmy oglądać ją w różnych wydaniach, ale jeśli miałabym określić to jak się ubiera, możecie cofnąć na samą górę posta ;-)

Na scenie Edwards nie jest już słodką dziewczynką w kolorowych włosach. Razem z brzmieniem zespołu, zmienił się look wszystkich dziewczyn w grupie. Drugi album nadał czwórce dość charakterystyczny, drapieżny klimat - totalnie inny od typowego girlbandu.

Aktualnie i bardziej prywatnie - narzeczona Zayna Malika stawia na klasyczne zestawy. Po przejrzeniu kilku stron 'Perrie Edwards Outfits' można zauważyć, że lubi ona spodnie z wysokim stanem czy delikatne bluzki, koszule (najczęściej w odcieniach standardowych). Cały look dopełnia butami na wysokim obcasie.

Proste spódnice są równiez mile widziane. Tak samo jak ostatni faworyt wokalistki, czyli sandałki do łydki. Rzymianka?

Jeśli chodzi o makijaz są to zazwyczaj mocno wytuszowane rzęsy i charakterystyczny kolor ust.

Poniżej stylizacje inspirowane różnymi lookami Perrie:

1. wianek pretty n love 38 sm, top pretty n love 68 sm, szorty bonjour bizou 11 sd, koszula nelly.com 16 sd, buty archive 8 sd
2. kolczyk glam 600 sm, kapelusz projekt własny 1 sd, torebka miss sixty 15 sd, sukienka the jet set 24 sd, rajstopy velvet orchid 16 sd, buty callie's picks 9 sd
3. cardigan pretty n love 16 sd, koszula cheap monday 19 sd, łańcuch cheap monday 8 sd, spodnie nelly.com 18 sd, torba nelly.com 13 sd, buty fever 5 sd

Co o tym myślicie? Podoba Wam się styl Perrie?

Jakie macie kolejne typy? Czekam na Wasze propozycje!

PS. Odnośnie komentarzy pod moim poprzednim postem; Przypominam, że NIE kopiuje twarzy sław itd. tylko ich styl. Staram się, upodobnić jedynie kolor włosów i fryzurę, by nie było aż takiej różnicy, a komentarze typu 'ahahahhaha ta twarz' nie są budujące.

12 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się druga stylizacja . Lalka jest bardzo podobna do Perrie :)


    monusia55

    OdpowiedzUsuń
  2. Czuję się wyróżniona (chodzi o mój komentarz),widać że nie chcesz by twarz była skopiowana.To nie zmienia faktu że wygląda przeraźliwie.

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta twarz mnie przeraża, ale jednak przyznam jak osoba wyżej, że jest bardzo podobna do Perrie. Stylizacje za specjalnie mi się nie podobają, ale można zauważyć w nich styl Perrie :) Chciałabym żebyś pokazała w następnym poście Taylor Momsen lub Jade Thirlwall skoro już zaczełąś z LM :)

    Avril_EmoPunk

    OdpowiedzUsuń
  4. Ma fajny styl, stylizacje ładne :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  5. Uważam, że ma świetny styl podobny trochę do mojego podoba mi się 3 stylizacja :)
    emi20045

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodobały mi się jej stylizacje. Ze stylizacji twojego autorstwa najbardziej podoba mi się 2. W kolejnym numerze chciałabym zobaczyć Taylor Swift lub Ellie Goulding :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej podoba mi się druga stylizacja, ale rzeczywiście twarz zostawia wiele do życzenia. Jednak styl Perrie jest bardzo ciekawy i warto się na niej wzorować.
    MoveYourBody7

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem styl Perrie jest zwyczajny. Mam na myśli fakt, że niczym się nie wyróżnia, w podobnych stylizacjach widziałam dużo osób.. ;) Stylizacje mi się podobają, jak najbardziej odwzorują jej styl, przypadła mi do gustu stylizacja 3. ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam jej styl ! 1 i 3 Super ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Perrie za jej styl i osobowość :3 Stylizacje boskie, chyba się skuszę by zakupić kilka rzeczy z nich :) Dobra robota zdecydowanie ! :D A najlepsza według mnie jest 1 :3

    Tinashe4

    OdpowiedzUsuń