2014/10/26

Wyniki ankiety

Bardzo dziękuję za wszystkie głosy przez Was oddane. Dwa nagłówki, które z tego co widziałam szczególnie przypadły Wam do gustu również mi bardzo się podobały i szczerze mówiąc gdybym miała wybierać chyba nie dałabym rady, a mowa tu oczywiście o pracy Kawa007 oraz Velarin. Niestety nagroda jest tylko jedna i minimalną ilością głosów wygrywa... Velarin



Oprócz tego chciałabym nagrodzić pozostałe osoby, których prace znalazły się w ankiecie. Kawa007 - 50 sd oraz pozostałe oosby po 25 sd. Wiem, że są to małe i symboliczne kwoty, ale chyba tylko w ten sposób mogę podziękować Wam za trud i czas poświęcony dla bloga. 

Gratulacje! Po wszystkie nagrody zgłoście się w mojej KG w przeciągu trzech dni.
Velarin proszę o kontakt na gg (48454731).

EDIT: Nagłówek już na blogu. Dziękujemy! 

12 komentarzy:

  1. Cieszę się że akurat ta praca wygrała :)

    missm963

    OdpowiedzUsuń
  2. Praca ładna gratuluję chociaz preferowałam kawa007 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, praca velarin zasłużyła na zwycięstwo! :)

    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  4. Żenada :') Nagłówek Velarin bardzo mi się podoba, ale wolałbym aby wygrał nagłówek marcelq ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zasłużone, od początku ten najbardziej mi się podobał :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję ! Przywiązałam się bardzo do letniego nagłówka i muszę się zacząć przyzwyczajać do nowego :)
    emi20045

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jest to mój ulubiony, ale jest ładny i oczywiście gratuluję :)
    Tinashe4

    OdpowiedzUsuń