2014/10/31

Apartamenty specjalnie na Halloween - krótka recenzja

Tak jak zwykle zajmuję się ocenami Apartamentów, tak dzisiaj chciałabym zaprezentować Wam kilka pokoi, które znalazłam gdzieś w internecie, które według mnie doskonale nadają się na taki dzień jak dziś. Może i nie wszystkie są doskonałe, ale warto zwrócić na nie uwagę. Zaczynamy!

Autorką pierwszego Apartamentu jest Blunotte, która na prawdę genialnie je urządziła. Pomysł z cmentarzem i upiorną nocą w tle jest bardzo pomysłowa. Gratuluję talentu.


Drugie pomieszczenie jest równie upiorne. Pomysłowa była mgła znajdująca się dookoła lalki, która także wygląda dość strasznie. Dookoła ciemność, jakaś postać stojąca z tyłu. Taka noc pełna grozy.
Źródło: google.pl
Kolejny Apartament może i nie jest tak straszny jak dwa poprzednie, ale również budzi spore emocje. Ciężko jest mi zinterpretować koncepcję jego autorki. Ciągle zastanawiają mnie te porozrzucane okna.

Źródło: google.pl

Ten ostatni już obrazek moim zdaniem budzi największy strach u człowieka. Jest to bardzo pomysłowe wykorzystanie manekina i kilku darmówek, ale jednocześnie dość drastyczne.

Źródło: google.pl
Które z ukazanych pokoi podobają Wam się najbardziej i dlaczego? Nie sądzicie, że niektórzy trochę przesadzili? Czy wy też urządzacie wnętrze specjalnie na Halloween?

8 komentarzy:

  1. Zarąbiste pokoje *-* Najlepszy jest pokój 1 czyli Blunotte, mojej idolki :D Ja tam nie urządzam specjalnie na jakieś święto. No 4 pokój lekka przesada xd
    Tinashe4

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie są starannie wykonane , ale najlepszy jest Blunotte.
    misskasia678

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie urządzam wnętrz na Halloween bo nie potrzebne mi to xD Co do pokoi to każdy ma coś w sobie oryginalnego, wszystkie są piękne :)
    emi20045

    OdpowiedzUsuń
  4. na 3cim to badgerl? :> tak mi sie z nim kojarzy, mistrzostwo! 2 tez fajny, 1 bardzo odzwierciedla teledysk michaela, natomiast 4ci taki sobie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze jest świetne ;)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  6. 3 apartament podoba mi się bardzo, bardzo, jest cudowny! ;-) Nie urządzam wnętrza na Halloween, nie potrafię urządzić zwykłego pokoju, co dopiero tematycznego.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie apartamenty są świetne ! :)

    OdpowiedzUsuń