2014/10/22

Nowe kolekcje

Dzisiejsza dostawa Callie's Picks zatytułowana jest Immortal Kiss.Część rzeczy pochodzi ze sklepu Mortal Kiss, który niegdyś znajdował się w Plazie. Kolekcja zajmuje dwa piętra, a ceny wahają się od 5, do 28 sd oraz od 78, do 97 sm. Na razie nie planuję zakupów, ale może w coś zainwestuję.




Reklama wpisuje się w klimat kolekcji, ale znowu muszę przyczepić się do dollki po lewej, która mi się nie podoba. 


Pojawił się też tzw. ukryty sklep Rainbow Rocks, w którym zakupy możemy zrobić poprzez ten LINK. Jako, że większość rzeczy dostępna jest w sm, to myślę że na coś się skuszę.



A Wy co sądzicie o dostawach? Zrobicie zakupy?

13 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ze sklepu Cp nic nie kupię a z tego drugiego kupiłam 3 naprawdę ładne rzeczy :)


    monusia55

    OdpowiedzUsuń
  3. Z CP nie kupię nic ,ale z Rainbow Rocks zieloną spódnicę.
    tamacia9

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do kolekcji Rainbow Rocks muszę się przyznać, że już rano zakupiłam fioletowy top i kolorową spódniczkę, może je kiedyś użyję.. (wątpię!) Mam chyba jakiś fetysz na kupowanie ''śmieci''... ;) Natomiast jeżeli chodzi o kolekcję Callies Picks załamałam się. Trzymałam sd specjalnie na tą okazję.. Już kiedyś, kiedy była w starplazie (kolekcja) zakupiłam jedną bluzkę, którą od razu sprzedałam. (i dobrze zrobiłam!) Teraz patrzę na cenę bluzki-12 sd, a kiedyś grosze wydałam. Zakupiłam jedynie pasek i jedną parę butów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam z CP tą śliczną torebkę z wężem, ma swój urok.
    A z Rainbow to dużo, bo rzeczy są naprawdę fajnie wykonane i mam nadzieję, że uda mi się coś z nimi zrobić :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  6. Dostawa do CP nie jest jakaś niesamowita, ale może coś kupię. Natomiast co do drugiego sklepu, to rzeczy są okropne, przypominają mi rzeczy, które są darmowymi prezentami z jakichś klubów. Nie zamierzam nic kupować.
    MoveYourBody7

    OdpowiedzUsuń
  7. W Callie's Picks raczej nic nie kupię, a w Rainbow Rocks kupię zieloną sukienkę i dwie fioletowe bluzki :)

    DixieEmilusia




    OdpowiedzUsuń
  8. Kupię chyba kilka rzeczy z CP, a z RR kupilam ubrania, które sa najbardziej basic.
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba nic nie kupię z żadnego sklepu ;//
    emi20045

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwsza kolekcja CP nieudana, drugą muszę jeszcze obejrzeć bo może na coś się skuszę :P
    CukierkowaJa

    OdpowiedzUsuń
  11. Immortal Kiss spodobał mi się i na pewno zakupię choćby jedną małą rzecz ;) a co do tego ukryte sklepu... niestety jak dla mnie jest zbyt dziecinny i wątpię, że coś kupię

    Tinashe4

    OdpowiedzUsuń