2014/10/25

Oceny Apartamentów

maja11223344


Pokój jak z baroku. Powiem Ci, że całkiem ładnie Ci to wyszło. Miałaś jakiś motyw przewodni, ale za dużo napchałaś tam przeróżnych artykułów. Gdybyś ograniczyła trochę ilość przedmiotów na stoliku/kufrze oraz zrezygnowała z krzesła przy łóżku byłoby przejrzyście i na prawdę dość ciekawie. Najbardziej do gustu przypadł mi wygląd za oknem. Bardzo ładnie zrobiłaś balkon, ja usunęłabym z niego te wszystkie rzeczy, natomiast jeśli chodzi o ogród - nic dodać, nic ująć.
Moja ocena: 3/5

Olakola97


Nieco lepiej niż w pokoju powyżej, dzięki temu, że nie ma takiego natłoku różnych przedmiotów. Podoba mi się kuchnia, która jest tam gdzieś w oddali. Jest prosta i ładna. Oprócz tego schody przy ściance 'z kamienia' i ta roślinka obok stojąca - genialnie! Nie rozumiem, co miała znaczyć różowa zasłonka i fioletowe ściany. Jest trochę kiczowato. Może nie chciałaś zbytniej monotonii... na Twoim miejscu postawiłabym na inne kolory.
Moja ocena: 4/5

8 komentarzy:

  1. Masz rację w 1 pokoju jest za dużo rzeczy ale widok z balkonu powala:)
    A 2 pokoj jest super bardzo mi sie podoba .

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również zgadzam się z ocenami :)
    emi20045

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przyznać, że oceniłaś słusznie, w drugim pokoju oprócz tego co napisałaś wyjęłabym tego psa z pod stołu. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. żaden pokój mi się nie podoba, są bez ładu i składu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne, ale bez szału.
    Zgadzam się z ocenami.

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  6. Według mnie lepszy apartament maja11223344 , chociaż przyznaję, szału nie ma.
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  7. Oba pokoje prześliczne *.* Jednakże, bardziej spodobał mi się pokój Olakola97

    Tinashe4

    OdpowiedzUsuń