2014/10/31

Halloween na wybiegu

Za chwilę będziecie mogli przekonać się o tym, że stroje które idealnie sprawdziłyby się w roli Halloween'owego kostiumu, możemy znaleźć w kolekcjach światowej sławy projektantów mody. Zapraszam Was do obejrzenia zdjęć z wybiegów.

Rozpocznijmy od zdjęcia z pokazu Jean Paul Gaultier widocznego po lewej stronie. Myślę, że część z Was kojarzy to nazwisko ze Stardoll'a, ponieważ w Plazie swego czasu, można było znaleźć sklep Jean Paul Gaultier Tribute, a ubrania nadal możemy znaleźć w Bazaarku. Po prawej stronie widzicie strój z kolekcji Betsey Johnson, który porównywany jest do fembot'a, a więc robota, który swoim wyglądem przypomina dojrzałą kobietę.



Kolejna para to kobieca wersja Darth Vader'a, którą zobaczyć mogliśmy u JW Anderson oraz pani matador, prosto z pokazu Dolce&Gabbana. 


Co powiecie na Barbie na imprezie Halloween'owej? Taką propozycję ma dla nas Jermy Scoot w swojej kolekcji dla marki Moschino. Na drugim zdjęciu widzimy kreację z pokazu Tom'a Ford'a


Alexander McQueen i jego wyjątkowe stylizacje.


W projekcie Niny Ricci się zakochałam. Uważam, że sukienka jest cudowna. Po prawej natomiast zdjęcie z pokazu Gareth'a Pugh.


Co sądzicie o zaprezentowanych kreacjach? Czy któraś wywarła na Was szczególne wrażenie?

6 komentarzy:

  1. Kreacje nie podobają mi się oprócz przedostatniej. Według mnie są trochę wzywające. :)
    Szklanka9

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi również bardzo się podoba projekt Niny Ricci ;) Chyba najlepsza sukienka z tych wszystkich ;D
    emi20045

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie projekty nie oddają prawdziwego charakteru halloween i nie podobają mi się , zresztą nigdy nie fascynowały mnie te ,,szmacianki'' z wybiegów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kobieca wersja Darth Vader'a mnie urzekła ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Alexander McQueen projektuje świetnie :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń