2014/10/23

Must have



Kolejnym modnym kolorem jest zieleń. Kolor szczególnie odpowiedni dla osób, które wolą, aby ich stylizacje były stonowane. Modne są odcienie oliwki, khaki czy cyprysu, jednak intensywność również wchodzi w grę, szczególnie jeśli chodzi o seledyn czy jaskrawą morską zieleń.
Moim zdaniem kolor jest trudny, a na Stardoll ciężko znaleźć porządne ubrania w tej barwie, dlatego moja stylizacja nie powala. 
Projektanci pokazują na wybiegach wiele "zielonych" stylizacji, ale czy ten kolor jest naprawdę taki ładny ? Trzeba z nim uważać, szczególnie tworząc total look. Nie wszystko do zieleni pasuje, szczególnie do tych jaskrawych odcieni.

Nie macie wrażenia, że to prawdziwy hit ? Zarówno w StarPlazie, jak i w realnych sklepach jest ich pełno. Moim zdaniem słusznie, bo wyglądają fantastycznie. 
Frędzle doczepione są do wszystkiego: do kopertówek, worków czy eleganckich torebek wieczorowych - pudełeczek. 
Frędzle nie pozostają w cieniu, przeskalowane, kolorowe, szerokie, czy długie zwracają na siebie uwagę. Tak naprawdę można je dopasować do wszystkiego - do koktajlowej sukienki, albo klasycznego garnituru. Świetnie wyglądają również z tym, z czym nam się kojarzą, czyli z ubraniami w stylu boho lub hippie. 
Uważam, że taka torebka to prawdziwy "must have". Każda z nas powinna mieć w szafie choć jedną!



Co sądzicie o takich rzeczach ? Wolicie frędzle czy zieleń ?

11 komentarzy:

  1. Obydwie kategorię podobają mi się tak samo. Co do twoich stylizacji spodobała mi się ta z torebką we frędzle. A mogłabyś mi powiedzieć skąd pochodzi ta zielona bluzka z 1 stylizacji ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się zarówno zieleń jak i frędzle ale jeśli frędzle to widzę je raczej tylko przy akcesoriach :)
    emi20045

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie frędzle to must have, jednak co do koloru zielonego, to nie jestem przekonana.
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  4. Zieloną sukienkę posiadam , ale z taką torebka jeszcze się nie spotkałam ! :) Muszę wybrać się na zakupy :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jestem przekonana do frędzli, ale za to zieleń jest zdecydowanie dla mnie ;)
    MoveYourBody7

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ubrania w kolorze khaki . Stylizacje ładne, ale w pierwszej jest według mnie za dużo zieleni :D
    CukierkowaJa

    OdpowiedzUsuń
  7. Total look jest fajny :) Lubię frędzle, nie tylko na torebkach :)


    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  8. Zieleń nie jest moim ulubionym kolorem, szczerze mówiąc, nie pasuje do mnie i za nim nie przepadam. Stylizacja pomimo wszystko jest dobra a 2 to już w ogóle ♥ Osobiście wolę frędzle ;)

    Tinashe4

    OdpowiedzUsuń