2011/01/24

50 % więcej Stardollarów

http://www.sdcdn.com/cms/marketing/reload5011_PL.jpg

41 komentarzy:

  1. Może skorzystam . I don't know =.=


    -gabigepard

    OdpowiedzUsuń
  2. ja już idę doładować . ;*

    xXGwiazdQQaXx

    OdpowiedzUsuń
  3. ja chyba doładuje
    mikeyla12magic1

    OdpowiedzUsuń
  4. haha,a ja wczoraj sobie doładowałam ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. moze kupie :) jak mi mama da kasze.

    OdpowiedzUsuń
  6. czy to znaczy że niebawem będzie w sprzedaży nowa kolekcja L.E. ??? aż się boję pomyśleć...

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznee ; 3
    Ja raczej na razie nie potrzebuję stardoll'arów. ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. oOo jupii.. dobrze, że wczoraj nie doładowywałam.. uff.. Skorzystam raczej!

    kudlataxDheh

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie wiem cz doładuje:)
    Zyzol2

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja raczej nie skorzystam -.-
    Wole doładować sobie ss niż sd.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zachęcam do zapisania się do obserwatorów na blogu zaczarowany-stardoll.blogspot.com ;) jak się zapiszecie napewno nie pożałujecie !!

    OdpowiedzUsuń
  12. 50 stardollarów gratis, niesamowita okazja o.O Na pewno nie skorzystam, by się szarpnęli na coś więcej.. :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Akurat doładowałam konto dwa dni temu... :(

    OdpowiedzUsuń
  14. ŚWIEEETNIE
    !!
    a ja nawet ss nie jestem ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale super :) Skorzystam :)


    Rajmana

    OdpowiedzUsuń
  16. ja raczej nie kupie
    lina199912

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie skorzystam, bo mi sie ss kończy ; )

    MissWeraDonna

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie nie doładowuje sd, wolę ss. -,-

    OdpowiedzUsuń
  19. chyba skorzystam..bo mam ss do lutego..ehh nie wiem ;[
    Error

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja chyba doładuje.Ale żeby doładować sd trzeba być superstar????????????????????????????????????

    OdpowiedzUsuń
  21. A, chętnie, chętnie bym skorzystała. Ale nie chce mi się wydawać znów 100zł -.-

    NicoleYorinsit

    OdpowiedzUsuń
  22. no fajnie, fajnie ;] chyba sobie doładuję ;p

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie skorzystam.. :))Za mało jak na promocję.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja chyba skorzystam :)

    dominisia_kiss

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja się zastanawiam czy skorzystać..ale chyba nie, nie potrzebuję sd.. :P

    OdpowiedzUsuń