2011/01/27

Darmowa bluzka z klubu iCarly

  • Jeśli jesteś już w klubie:
1. Wejdź na http://proxysmart.info/
2. W okienko wpisz http://www.stardoll.com/en/clubs/home.php?id=2497374
3. Zaloguj się
4. Gotowe :)

  • Jeśli jeszcze nie jesteś zapisana/zapisany w klubie:
1. Usuń historię przeglądarki i zmień proxy na:
195.84.48.28 port 80
lub 89.253.113.228 port 80
2. Zamknij i otwórz przeglądarkę
3. Wejdź na http://www.stardoll.com/en/clubs/home.php?id=2497374
4. Zaloguj się
5. Zapisz się do klubu
6. Zmień proxy na bez serwera proxy, GOTOWE!

http://img291.imageshack.us/img291/7948/bluzka.png

54 komentarze:

  1. Zrobiłam na inne konto.
    Według mnie jest brzydka, nie mój styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie chce mi sie proxy zmieniać

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie robię ale ładna ta kurtka ;)

    misseczka105

    OdpowiedzUsuń
  4. nie chce mi sie zapisywac do klubu chyba nie zrobie ;*
    PearlMayParty

    OdpowiedzUsuń
  5. całkiem , całkiem :D NIcolla02

    OdpowiedzUsuń
  6. nie chce mi się.. nie robię..

    korbula12

    OdpowiedzUsuń
  7. ładna. Gabi można do klubu się zapisać jeszcze??

    kudlataxDheh

    OdpowiedzUsuń
  8. No nawet nawet ; ] Może zrobię

    OdpowiedzUsuń
  9. Tam na reklamie tą bluzke ma jakiś chłopak czyli jest dla chłopaków... ;/.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie jest zła ;)) Chyba nawet zrobię . ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Taka sobie... Zrobię, ale na inne konto. xp

    dortka7550

    OdpowiedzUsuń
  12. dodano kilka sklepów w wyszukiwarce w starbazar
    Miss.Monka

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam pytanie..
    Jak nazywa się ten klub?

    SuperKiciunia

    OdpowiedzUsuń
  14. Zrobię ale tylko dlatego że chcę wstawić obrazek na bloga.


    Rajmana

    OdpowiedzUsuń
  15. ja nie zrobię, jest brzydka:(
    lina199912

    OdpowiedzUsuń
  16. w moim koncie dostałam coś jeszcze !! wejdźcie na ten blog a na nim jest pokazane co dostałam! http://kodynastardollpaulina19919.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakby dodać jakieś kolorowe dodatki byłaby całkiem ładna. :)
    Ja ją zrobiłam. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja dostałam 3 bluzki i torbę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. no no ja też 3 bluzki i torbe

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja bym zrobiła,gdyby nie ten okropny dekolt x d

    OdpowiedzUsuń
  21. niefajna. ale zrobię, bo robię wszystkie darmówki, a potem chowam do schowka albo utylizuję. tak, wiem, że jestem dziwna. :P

    OdpowiedzUsuń
  22. dziwna nie robie
    mikeyla12magic1

    OdpowiedzUsuń
  23. nie robię , nie chce mi się :P

    OdpowiedzUsuń
  24. załatwiee
    mychorek1

    OdpowiedzUsuń
  25. taka sobie ;d

    Olcia-Princess

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie robię jej - nie chce mi się i nie jest mi potrzebna

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie chce mi się robić xdd

    OdpowiedzUsuń
  28. Jest fajna, aleja nie mogę zmieniać proxy

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie podoba mi się . I jakoś tak mi czasu szkoda na proxy ;p


    -gabigepard

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie skorzystam z tej darmówwki.xd

    OdpowiedzUsuń
  31. Według mnie jest brzydka, nie mój styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ładna, już ją mam, dzięki. :D

    OdpowiedzUsuń
  33. To męskie czy damskie ?

    OdpowiedzUsuń