2011/01/22

Darmowe torby

1. Wejdź na surfaanonymt.se/ lub proxysmart.info/
2. W okienko wpisz http://www.stardoll.com/en/contest/view.php?id=915
3. Zaloguj się
4. W okienko wpisz http://www.stardoll.com/en/contest/finish.php?id=915
5. Gotowe

http://img560.imageshack.us/img560/6977/torba.png

1. Usuń historię przeglądarki i zmień proxy na:
62.103.162.171 port 8080 lub
147.102.82.32 port 3128 lub
87.202.216.21 port 8080

2. Zamknij i otwórz przeglądarkę
3. Wejdź na http://www.stardoll.com/en/contest/view.php?id=912
4. Zaloguj się
6. Zmień proxy na "bez serwera proxy"
7. Gotowe ;)

http://img811.imageshack.us/img811/8093/sdddl.png

58 komentarzy:

  1. Zrobiłam je, ale brzydkie są xd

    OdpowiedzUsuń
  2. nie robie :D
    nati-superstar ( kiedyś Patrycja-10L )

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzydkie są, nie robię ich.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie O.O
    Ale nie zmieniam proxy ; (

    MissWeraDonna

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrobiłam, ale są brzydkie

    LaDarcia1997

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie sobie
    Zrobiłam pomarańczowa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, mam problem jeszcze nigdy nie udało mi się zrobić darmówki , a bardzo bym chciała...
    (ale te akurat mi się nie podobają xxD )
    wszystko robię zgodnie z instrukcją.
    Czy ktoś może odpowiedzieć mi na to pytanie??
    Z góry dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sory, że kompletnie nie na temat, ale każda pomoc się liczy. Chodzi o mojego wujka. Rano wybuchł mu piec w mieszkaniu. Jest całkiem poparzony.Najgorsze, że może umrzeć. Piec wybuchł im w nowym domu, mieszkali tam dopiero miesiąc.Dom jest zniszczony. Wujek jest w śpiączce. Lekarze robią, co mogą, ale poparzenia są tak silne, że może umrzeć. Ma 2 córki: jedna ma 4 lata, a druga prawie rok. Jeśli choć trochę was to poruszyło, to proszę, pomódlcie się. To dla was minuta, a mojemu wujkowi może uratować życie. Mój wujek ma na imię Mariusz. Z góry dziękuje, malafrania.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. malafrania.. Przykro mi z tego powodu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zrobię, ale tą pierwszą, ponieważ druga mi sie zabardzo nie podoba. xd ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. mi się nie podobają, więc nie robie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ymmm . nie podobają mi się .. =.=


    -gabigepard

    OdpowiedzUsuń
  14. Ej wczoraj miały być wyniki konkursy na stylinacje i co??

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie potrzebnie się chyba zgałaszaliśmy i marnowaliśmy na niego czas

    OdpowiedzUsuń
  16. Zrobię je, całkiem ładne.. :)

    @malafrania, modlitwa nic tu nie pomoże.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie podobają mi się
    Gabi kiedy ogłosisz wynik z konkursu w wystylizowaniu się na gwiazdę ?


    aniaiwanicka

    OdpowiedzUsuń
  18. Zrobię, ale są brzydkie..

    hannnah92

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie...zawsze tak musi być !
    Ja ci Gabi podsyłam pomysły ,a ty ,ani dziękuje ,ani pocałuj się w d*** !
    Tak samo z tymi torbami ...
    Lubię wasz blog ,ale z uprzejmości mogłabyś chociaż podziękować !

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja nie robię nie podobaja mi się za bardzo a szczególnie pierwsza torebkaa.

    OdpowiedzUsuń
  21. nic mi sie nie podoba blee> ...
    agulla123

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie robię ...
    Coraz gorsze darmówki robia ...

    OdpowiedzUsuń
  23. malafrania - postaram sie pomodlic. I modlita tu da. Modlitwa jest dobra dla tych którzy wierza i potrafia zaufac Bogu.

    OdpowiedzUsuń
  24. A wracając do tematu zrobie pierwsza, bo z proxy nie chce mi sie i czesto mi nie dziala ;p

    OdpowiedzUsuń
  25. Oto sposób bez zmiany proxy :
    1.Wchodzimy na http://62.38.158.63/cgi-bin/nph-proxy.cgi
    2.wpisujemy
    http://www.stardoll.com/en/contest/view.php?id=912
    3.Logujemy sie
    4.Wpisujemy http://www.stardoll.com/en/contest
    5.Gotowe

    OdpowiedzUsuń
  26. nie robie sa brzydkie
    mikeyla12magic1

    OdpowiedzUsuń
  27. ja jedną mam tylko , tą pierwsza bo wydaję mi się lepsza i przyda mi się...

    minuska09

    OdpowiedzUsuń
  28. Pierwszą zrobiłam, a drugiej nie ;p

    OdpowiedzUsuń
  29. Szczerze mówiąc nie chce mi się ;d Zrobię chyba tylko tą ze zmianą proxy jak będę miała czas.

    o.paula121212

    OdpowiedzUsuń
  30. Jednak zrobiłam jeszcze tą druga, ale bez proxy ;p

    Skorzystałam z instrukcji katie15 za co jej dziękuje, tylko nie dopisała do konca strony int. pod nr 4, ale sobie poradziłam ;p

    OdpowiedzUsuń
  31. Gabi,odświeżyli monster high(fryzki dodali do ubieranek ;Pl)!!LINK:http://www.stardoll.com/pl/dolls/1423/clawdeen_wolf.html inne tez odświeżyli@@@

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja raczej nie zrobię..jakoś nie zbyt mi się podobają...a ta pierwsza to wgl ... Na bank nie zrobię mogli by się troszkę lepiej postarać ;D

    OdpowiedzUsuń
  33. Zrobię pierwszą ; )
    A jeśli chodzi o drugą skorzystam z instrukcji katie15 ^^
    Ale tak ogólnie to mi się nie podobają x D

    OdpowiedzUsuń
  34. Brzydkie xd

    nie mam zamiaru tracić czasu na takie brzydkie i niepotrzebne mi torebki. ;))

    OdpowiedzUsuń
  35. zrobilam pierwsza :P nie chce mi sie drugiej

    OdpowiedzUsuń
  36. Zrobiłam je, ale żadna mi się nie podoba.. szkoda, że ta pomarańczowa nie jest czarna.. :(

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie zrobię, brzydkie.

    lollitka

    OdpowiedzUsuń