2011/01/21

Nowa lalka

Kourtney Mary Kardashian (ur. 18 kwietnia 1979 w Los Angeles) – amerykańska celebrytka, modelka, businesswoman i osobowość telewizyjna. Najbardziej znana z udziału w reality show Rodzina Kardashianów (Keeping Up with the Kardashians) oraz Kourtney and Khloé Take Miami. Podoba się wam? Nie wiem czego ale nie mogę jej na razie ubrać :/

http://img522.imageshack.us/img522/1951/kardas.png

http://www.channelguidemagblog.com/wp-content/uploads/2009/07/kourtney-kardashian.jpg

51 komentarzy:

  1. Ona jest śliczna "odpicowana" przez sztab stylistów .
    Na żywo, bez makijażu, nie wygląda tak olśniewające .
    ; )

    judi-boska9

    OdpowiedzUsuń
  2. nie słyszałam o niej, w realu nawet ładna XD

    PS. zapraszam na mojego bloga :
    http://magazynstardollgirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ona jest akurat nie za ładna, siostry ładniejsze ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. lollitka :
    Ona ma jedną siostrę , Kim ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie podoba mi się szczerze mówiąc ;]


    -gabigepard

    OdpowiedzUsuń
  6. brzydka jest xd grubaa.
    ale znana przynajmniej :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie podoba mi się...jakaś dziwna taka.

    Ja i tak nie ubieram lalek ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna :)
    Nawet podobna : D
    MissWeraDonna

    OdpowiedzUsuń
  9. Siostry Kardashian słyną z wielkich zadków hehe

    OdpowiedzUsuń
  10. ładna w rl.

    nati-superstar { kiedyś Patrycja-10L )

    OdpowiedzUsuń
  11. no w realu ją wole, ale i tak najlepsza jest khloe kardashian ;) a najładniejsza z kardashianow, Kim.

    OdpowiedzUsuń
  12. A mi się ona nie wyświetla ;< ;(( Dalej mam Maksim

    OdpowiedzUsuń
  13. judi : ona ma 4 siostry i brata ;]

    OdpowiedzUsuń
  14. W realnym świecie ładniejsza ;))

    Pati0017

    OdpowiedzUsuń
  15. Znam ją. Ale i tak nie bawię się w ubieranki.:>

    OdpowiedzUsuń
  16. Judi: ona ma dwie siostry w mniej więcej jej wieku i dwie młodsze + brata. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ładnie wygląda na zdjęciu.. ;p

    minuska09

    OdpowiedzUsuń
  18. Na żywo ładniejsza ;)


    hannnah92

    OdpowiedzUsuń
  19. fajna uwielbiam ją i inne kardashianki XD
    mikeyla12magic1

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna w real ;3 Na Stardoll nie.

    OdpowiedzUsuń
  21. w realu ładniejsza

    OdpowiedzUsuń
  22. Hm.. Jak dla mnie.. POdobne są bardzo na SD i w realu.. Ładna jest tak wgl. ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Znam ją , ale jest brzydka . xd

    OdpowiedzUsuń
  24. spoko ale nie moze rownac sie z siostra ktora miala operacje plastyczne ,

    OdpowiedzUsuń
  25. Wole ja od tej Kim. Bardziej mi sie podoba ;p

    A tamta to tylko podrywa Justina Biebera ;/

    OdpowiedzUsuń
  26. Szkoda, ze nie dałaś zdjecia jak w sd, ale nic nie szkodzi, nie przejmuj sie masz duzo wazniejszych spraw ;p A ja i tak nie bawie sie w ubieranki ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. na stardoll troszkę oszpecili i dodali jej jakby pare lat. W realu ładniejsza xD

    kudlataxDheh

    OdpowiedzUsuń
  28. Moim zdaniem za wielki uśmiech jej dali, ale ładna :)

    o.paula121212

    OdpowiedzUsuń