2011/01/29

Disney kupuje Stardoll?

Obrazek z bloga http://thestardollshiner.blogspot.com/

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgFVMtgApqDr2LyATQLTuwkyMPrUVuBDT-expY5ZPw0DeZ9QShVF-EhuwS7kLeApkqGnoeuZ-INS1IjQSvbbX5yfJQksgoSn0g8Y1LrBYbzBPVQFfLgPKuOxPO58brqFi8OlKQZH7fNsWi6/s1600/2pplw9c.png

W skrócie, chodzi o to że Disney planuje odkupić stardoll (nie jest to jeszcze oficjalne). Oczywiście żeby było ciekawiej, wszystko będzie w motywie księżniczek, wróżek i innych rzeczy dla DZIECI, bo nie sądzę aby ktoś w wieku 15, 16 lat lub więcej chciał być księżniczką... Planują także zmienić nazwę na Disneydoll, disdoll, stardisney lub princessdoll...

Nie jestem do końca przekonana, bo nikt nie wie skąd pochodzi ten obrazek. Istneje prawdopodobieństwo że to nie prawda, ale trzeba czekać aż stardoll potwierdzi tą wiadomość lub wykluczy ją. Liczę że okaże się to kłamstwem i że ktoś sobie po prostu robi żarty...


Co o tym myślicie?

Zapraszam do podpisania protestów:
http://ratujmy-stardoll.blogspot.com/
http://stop-disneysd.blogspot.com/

136 komentarzy:

  1. nie chc na pewno nie chc ebz disney przejo stardolll

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę się załamałam :// Oby to nie była prawda :( Niech zrobią oddzielną stronę o "księżniczkach" ://

    MissAleks10

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże !!
    Disney jakiś !! -,-
    Do dupy niech sobie wsadzą tego Disneya ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. o żal ;/. do disney'a nic nie mam, ale jak stardoll będzie princes doll albo coś w tym stylu to serdecznie dziękuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Głupio :(
    Oby to nie była prawda !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja akurat mam to w 4 literach
    I wszystkie teraz bedą pisać
    że jak oni tak mogą,to straszne ,mam w lzy w oczach
    O lolz to tylko strona na której placicie kase za ubieranie laleczek
    Dla mnie stardoll jest tylko glupią grą za którą sie placi

    OdpowiedzUsuń
  7. To jest prawda, obrazek pochodzi z bloga disney, dziś w nocy będą robić wielkie zmiany jak napisała dziewczyna na pewnym blogu. i co też pisze na tym obrazku. Ja nie chcem żeny były jakieś posrane wrozki i ksiezniczki. Stardoll=disdoll czy cos tam starci wiele uzytkownikow. :(
    Lauraa122

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie, nie!!!
    Oby to nie była prawda!!!
    TYLKO NA STRONIE DISNEY'A SĄ SAME REKLAMY STARDOLL'A!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nieeeee!!!Mam nadzieję że to plotka.Jeśli tak będzie,Stardoll stanie się stroną dla pokemonów,na czele z Hannah Montana i jakimiś różowymi ,przesłodzonymi księżniczkami :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Hahhahaha protest lol
    Co to wam da?
    xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jednym słowem: FAKE !
    Sorry, ale jakoś nie chce mi się wierzyć, poza tym obrazek pochodzi z nieznanego źródła, nigdzie nie ma słowa na ten temat, tzn. google tego nie wyszukuje, a to wskazuje na to, że obrazek został stworzony w celu wywołania całej tej afery...

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja będe protestować !!!!. Stardoll jest zarąbiste takie jakie jest !!!!.

    OdpowiedzUsuń
  14. :( smutna informacja :( nom miałam jeść dzisiaj z koleżanką pizze i byłam wesoła teraz już nie tak bardzo i po za tym procest to dobry pomysła ale co my możemy :( może sapytama Gosia.Stardoll lub wszyscy napiszą w jej kg że to zły pomysł co?



    Jajka1

    OdpowiedzUsuń
  15. Oby okazało się to kłamstwem! Nie mam zamiaru wchodzić na jakąś stronę z księżniczkami xd

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja pier*ole oby to był żart !.

    OdpowiedzUsuń
  17. NIE !! TRZEBA ZBIERAĆ PODPISY ŻEBY NIE ! JA NIE CHCĘ TO OKROPNE !! . MUSIMY SIĘ JAKOŚ ZJEDNOCZYĆ CZY COŚ I ZEBRAĆ PODPISY JA NIE CHCE BYĆ KSIĘŻNICZKĄ! ;/


    -gabigepard

    OdpowiedzUsuń
  18. Podobno ss ma kosztować 50 zł miesięcznie !
    __________
    Loitu_k

    OdpowiedzUsuń
  19. no to stardoll schodzi na psy :/

    OdpowiedzUsuń
  20. Oszaleli! Jak tak ma być to odchodzę !

    OdpowiedzUsuń
  21. Suty ich chyba swędzą, jeśli myślą że 15-to letnia dziewczyna będzie się tu bawić w jakieś pieprzone księżniczki...napisałam do adminów i czekam na odpowiedź, mam nadzieję, że wszystko zostanie po staremu.
    SkaterGirl_xD

    OdpowiedzUsuń
  22. Stardoll by o tym napisał w StarBlogu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak Disney chce mieć jakąś durną stronkę z księżniczkami, to niech ją sobie sam tworzy i odwali się od naszego stardoll'a ;\

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak Disney chce mieć jakąś durną stronkę z księżniczkami, to niech ją sobie sam tworzy i odwali się od naszego stardoll'a ;\

    OdpowiedzUsuń
  25. To będzie dla mnie najstraszniejsza noc od wielu lat...
    Juz napisałam do adminów, ciekawe co mi odpowiedzą

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam nadzieje że admini sie nie zgodzą ja nienawidze księżniczek ani wrózek oj zaraz wyśle wiadomośc do adminów

    OdpowiedzUsuń
  27. Niech nam nie zabierają stardoll:(
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  28. GRATULUJĘ BO VIVIAN UKRADŁA TEN POMYSŁ ODE MNIE I DOMINIKI (: WPADŁAM NA TO PIERWSZA I PISAŁAM NA UZALEŻNIONYCH,ŻE JUŻ ZAŁOŻONY WTEDY VIVIAN UKRADŁA POMYSŁ. ZAJEBISTE POPARCIE GRATULUJĘ.
    Bysia15.

    OdpowiedzUsuń
  29. wyslijcie adminom to pisałam na tłumaczu to jest wiadomosc o tym że nie chcemy aby disney odkupił stardoll jesli nie chcecie tego to wyslijcie adminom to
    stardoll is rumored to be bought by disney all users are upset because they do not want to be princesses or fairies and do not play on stardoll only children but also adolescents and older people, and everybody was supposed to remove as disney redeem stardoll


    mikeyla12magic1

    OdpowiedzUsuń
  30. karsz - to naprawdę prawda ?

    OdpowiedzUsuń
  31. Extraa,kocham księżniczki x d Hahhahhaha x d

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. e nic z tego nie będzie , bo jak już disney kupi tą strone i zmieni nazwe to już chyba nikt nie będzie na nią wchodzić i będą musieli zlikwidować

    OdpowiedzUsuń
  34. Mi się wydaje, że to prawda. No bo zawsze, jak wychodzi jakiś film Disneya, to stardoll robi promocje itp. Widzicie co jest z Zaplątanymi, albo co było z zaczarowaną.Mam tylko nadzieje, że ss nie podrożeje do 50 złotych.Ale cóż, poczekamy, zobaczymy

    GwennyAyumi

    OdpowiedzUsuń
  35. grrr, niech spróbują usunąć mi moje nieksiężniczkowe ciuchy to ich zajeb... ;x

    OdpowiedzUsuń
  36. o nie!!! Chyba sobie z nas kpią!!!

    OdpowiedzUsuń
  37. masakra !!!!!!!!!!!! NIGDY ! jak tak ma się stac to cza strajk zrobić ! ;/

    OdpowiedzUsuń
  38. Mam nadzieję, że to nie prawda....Jeśli jednak to nie jest żart, to nie mam zamiaru więcej grać na tej stronie..

    OdpowiedzUsuń
  39. o boze oni sobie zartuja? ;//

    jesli to zrobia to ja juz nie gram;//
    xxmegoxx

    OdpowiedzUsuń
  40. jak disney przejmie stardoll to ja już nie gram! nieche! disney!

    Malina_229

    OdpowiedzUsuń
  41. masakra! nie chce żeby disney przeją stardoll
    przez niego zmarnujemy tylko pieniądze!
    ja mam 14 lat i nie mam zamiaru grać w jakieś księżniczki

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie wiem co mam o tym sądzić,ale mi się to podoba na 89%
    są tego zalety i wady. Więc to nie jest aż taki zły pomysł.
    Chociaż mam 13lat podoba mi się pomysł. Ale już nie będę grała w to.!
    Został tylko chiński stardoll

    OdpowiedzUsuń
  43. To by bylo straszne ja kocham styl stardoll w ktorym kazdy moze sobie cos znalesc a ni jakie ksieznicki

    OdpowiedzUsuń
  44. może to będzie tak, że bedzie można zaloży takie konto jak my mamy, i dla dzieci od np. 7 lat księżniczki...
    Bo po co by stardoll robił tyle zmian skoro miał by go teraz sprzedawac

    OdpowiedzUsuń
  45. Admini zrobią wszystko dla pieniędzy !Na stardoll można było stworzyć swój własny unikatowy styl . Wiele osób dużo osiągnęło tyle pieniędzy wydane na ss i sd .Bez sensu stardoll straci wiele użytkowników .Jeśli stardoll zmieni się w jakąś swetaśną strone to się chyba załamie psychicznie .

    Te protesty pewnie i tak nic nie dadzą ..

    WhiteeWhisper

    OdpowiedzUsuń
  46. grr... ja nie chce niech zostawią stardoll takim jakim jest :)

    OdpowiedzUsuń
  47. O nie! Ludzie tacy jak Gabi wydali mnóstwo kasy na stardoll, które jest dla dziewczyn w każdym wieku (bo wiadomo, moda jest dla każdego) a tu zmieniają na takie COŚ dla dzieci w wieku 7-8 lat (bez obrazy)?! Mnóstwo kasy poszło na stardoll a tu zmieniają tę super stronę na takie coś?! Niech sobie Disney sam założy własną stronę, ja protestuję!!!

    OdpowiedzUsuń
  48. To straszne! Już to poparłam protest.
    Jeśli to prawda, to na pewno nasze lalki zamienią w jakieś durne księżniczki! Jeszcze brakuje stardollowi kasy?
    to przesada!
    texi22

    OdpowiedzUsuń
  49. Stardoll to coś dla dziewczyn każdego wieku. Jak wiecie są tu 9 latki, są tu 16 latki, bo każda z nas ma to coś- dziewczęcy styl! Kto nie lubi kupować ciuchów, projektować lub zmieniać jakby siebie. Lalka to jakby ty, masz własne życie: urządzasz apartamenty, projektujesz, kupujesz, handlujesz, piszesz i poznajesz dziewczyny z całego świata! To świat mody i dziewczęcości a nie strona dla małych dziewczynek które czytać nie umieją i nie połapią się w tym! Jakieś princesski czy wróżki tu nie pasują! To śiat dziewczyn-a nie wymyślone stworki disneya. Disney to kraina baśni, zabawek i wyobraźni. A my w stardollu baiwmy się w wymarzone dziewczyny! Stylizujemy siebie i bawimy się w klubach a także czatujemy na chatach! Czy disney nie może otworzyć sobie innej stronki? Wszystkie członkostwa superstar przepadną teraz będzie: QUEENSTAR, praca jaką włożyłyśmy w swoje lalki i zabawa a także blogowanie o stardollu! Niech pięciolatki mają sobie takie stronki, ale nie usuwajcie nam stardolla! Kto popiera niech pisze pod tym: POPIERAM! Zyzol2

    OdpowiedzUsuń
  50. O nie ! Ja odchodzę ze stardolla, jeśli disney przejmie stardoll .
    Zauważyliście że ciągle z disneya były jakieś debilne cluby z darmówkami tak jak sonny czy hannah ?
    Dziewczyny wątpie ten protest i tak nic nie da. Adminom chodzi tylko o kasę, więc na pewno disney da miliony albo więcej . Już się boję, co ujrzę jutro .

    Aniulka14k

    OdpowiedzUsuń
  51. To jest chyba jakieś chore !! Założyłam tu konto z myślą o wirtualnych lalkach. A nie teraz siedziec i chodzic jakimiś straszydłami księżniczkami. Myślę że to nie dojdzie do sedna sprawy.

    OdpowiedzUsuń
  52. Nie ma mowy! w stardol wkładałam kase nie po to żeby jakieś coś teraz wszystko spaprało! nie!!! protest napewno podpiszę! Musimy ratować stardoll.

    kudlataxDheh

    OdpowiedzUsuń
  53. to głupi żart ;P

    a wpadnie ktoś do mnie na bazarek? mam w nim sukienkę, której (chyba/raczej) nie ma na sb, nikt oprócz mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  54. Jest błąd na stronie głównej (kolejny). Wybór dnia to jest kurteczka hb, a jak klikasz to w starplazie jej nie ma :/

    Aha a ten disney... to jest chore!!! Nie chce czegos takiego!]
    Mudzia253

    OdpowiedzUsuń
  55. masakra jakaś, w ogóle to bezsensu jeśli jakiś Disney kupi stardoll bo my (większość z nas) straciłyśmy pieniądze nie na jakieś "princess'ki" tylko na prawdziwy, zwykły stardoll :(
    O by to nie była prawda... ;(

    OdpowiedzUsuń
  56. W gruncie rzeczy szkoda Jeżeli to okaże się prawdą to z całego serca współczuję osobom które kupiły SS na dużo dłużej niż np. miesiąc czy trzy

    OdpowiedzUsuń
  57. No chyba ich pogrzało!
    Jeszcze tego nam do szczęścia brakowało ... -.-
    Ja chce zwykły stardoll a nie jakieś księżniczki dla małolatów !

    OdpowiedzUsuń
  58. Hej ; *
    Chyba już tysięczny raz , proszę was o głosy 5/5 .
    Chciałabym zostać National Cover Girl ; *
    Wiem , ze to trudne do osiągnięcia .
    Ale jeśli mi pomożecie , może to być łatwiejsze ;**
    Z góry dziękuję ; **
    To dla mnie bardzo ważne : >

    Pozdrawiam lelcia2 .

    OdpowiedzUsuń
  59. To jest chore ! A protest podpisze:)to jest głupie jak disney przejmie stardoll to większość osób zamiast się rejestrować to bd usuwać konta !

    OdpowiedzUsuń
  60. nie wiem co powiedziec.. tyle kas y w bagno, niech pomyślą o nas... nastolattkach,, a nie o innych-DZIECIACH !

    OdpowiedzUsuń
  61. Oby to nie była prawda ,bo nie jest to dobry pomysł ... :(

    OdpowiedzUsuń
  62. protesty-diney.blogspot.com-podpiszcie się może uda nam się uratować stardoll

    OdpowiedzUsuń
  63. ciekawe co z superstar, stardollarami, starplaza.. zawsze nazekamy , moze to zwazylo na tej decyzji.......... wiem wiem chodzi o kase, ale pomyscie z innej perspektywy. Mialmy nadzieje ze nikt nie bedzie musial usuwac konta . trzeba byc dobrej mysli.

    missmartysia98

    OdpowiedzUsuń
  64. Masakra! Po za tym czy Disney nawet nie domyślał się, że jeśli zrobi ze stardolla świat księżniczek to połowa uczestników zrezygnuje z tej strony?! Przecież na stardollu jest mnóstwo osób, które wyrosły już z wróżek, księżniczek itd. :(

    OdpowiedzUsuń
  65. http://www.stardoll.com/pl/clubs/home.php?id=2528259

    ZAPRASZAM!

    OdpowiedzUsuń
  66. protesty-disney.blogspot.com-podpiszcie się może uda nam się uratować stardoll

    OdpowiedzUsuń
  67. Aaaa! Jak oni to zrobią to ja ich zamorduję!
    To straszneee!
    Disdoll? Pffff
    Mam nadzieję, bo to MUSI być plotka

    OdpowiedzUsuń
  68. mam nadzieję, że to kit ;d

    Olcia-Princess

    OdpowiedzUsuń
  69. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  70. Posrane i tyle,moja lalka nie jest jakaś pięknością ale tam żyje jakby w innym świecie,w świecie w którym poznaje ludzi z całego globu,kreuje swoją lalkę,chodzę na wymarzone zakupy i oni chcą to zniszczyć:/
    Niech sobie te całe Disneye zrobią własną stronkę:/

    monikasabrina

    OdpowiedzUsuń
  71. No bez jaj.!!! Oni są świrnięci.!!!... Oby to nie było prawda ; (( Tyle ludzi już tam jest w różnym wieku ; // FFFFFFUUUUUU

    OdpowiedzUsuń
  72. Hah, grudzień 2012? To chyba o tym mówili majowie, to będzie koniec świata!

    OdpowiedzUsuń
  73. Boże !!!!...Noo to na prawdę będzie koniec Świata -.-

    OdpowiedzUsuń
  74. O SZOK . SLUCHAJCIE JEDNAK TO PRAWDA JESTWM W WIELKIM SZOKU!!TAK BYC NIE MOZE! MASAKARA!
    ALE GABISIU NA RELKINS BLOGU PISZE O TYM JEST LIST I ODPOWIEDZ JEST ZE TO JEDNAK PRAWDA ;/ O.O

    OdpowiedzUsuń
  75. Jak tak zrobią to usunę konto , bo nienawidzę disney.. ;((

    OdpowiedzUsuń
  76. zgadzam się ze wszystkimi waszymi komentami :P może jeszcze zrobią z nas jakieś "myszki miki" O_o??

    OdpowiedzUsuń
  77. To prawda.
    Odpisali na wiadomość.

    Przepraszamy. Wiele osób nas o to pyta. Masz jeszcze prawie rok, ponieważ Stardoll zmieni się dopiero w grudniu 2012 roku.


    Świetnie ;/
    Karolka120

    OdpowiedzUsuń
  78. ja także zapraszam was na mojego bloga w ramach protestów przed kupnem STARDOLLA, zapisujcię się do obserwatorów i zapisujcie się w komentarzu :)
    ADRES:
    http://zatrzymajmystardoll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. JA TEZ MAM BLOGA MOZECIE WEJSC I ZOBACZYC!
    http://anty-disneysd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. Oby nie, jak do tego dojdzie, to skasuję swoje kilkuletnie konto, bo to będzie już przegięcie o 180° :|

    OdpowiedzUsuń
  81. Tak na marginesie, jeżeli Stardoll rozważa tą propozycję, to wyobraźcie sobie jaką wielką sumę pieniędzy Disney musiał zaproponować Stardoll, który ma na pewno duże przychody ze sprzedaży superstar np, żeby się zgodzili i żeby im się to w ogóle opłacało :|

    OdpowiedzUsuń
  82. we-say-no-for-disneydoll.blogspot.com
    mój blog protestujący.

    alice-8899

    OdpowiedzUsuń
  83. Disdoll ? - Może od razu kupadoll ??. ;/


    -gabigepard

    OdpowiedzUsuń
  84. Nelsson dla niektórych ta gra jest ważna i lubią na tej stronce przebywać. A jeżeli ty tego nie lubisz i nie grasz to nie pisz głupich komentarzy !

    To straszne ja tak lubię stardoll, a teraz będzie jakaś Hannah Montana, księżniczki i puchatki. Żenada. ! Niech Disney kupi sobie jakąś stronę, na której nikt nie gra.

    Sądzę, że tylko dla tego biorą stardoll, ponieważ jest tu dużo grających i od razu chcą być sławni. Jak go kupią to będzie dużo mniej grających osób !!

    shebuya

    OdpowiedzUsuń
  85. Jeżeli nie chcecie stardoll

    Napiszcie w KG AntyDisney.

    Pokaze to konto Adminom.!!

    OdpowiedzUsuń
  86. O_O OMG czy oni są nienormalni?!


    DiamentOva

    OdpowiedzUsuń
  87. Disney splajtuje jak nic!

    Jezuu... ;(

    OdpowiedzUsuń
  88. Ten Disney musi mieć niewyobrażalną ilość pieniędzy. Jak to odkupuje? Pewnie ss na miesiąc będzie kosztować ze 100 zł. Jakoś nie umiem sobie wyobrazić "disneydollu" ;p Nawet jeżeli założycie milion takich blogów, nic nie zmienicie. To nie jest tak o sobie. A może stardoll będzie taki sam, tylko zwrócą nam pieniądze które kupiłyśmy i usuną ciuchy, a dadzą jakieś śliczne swetaśne sukienki księżniczek disneya :P Nie nastawiajcie się od razu źle..zresztą ja nie wiem czy za rok będę grać na stardoll. Życzę powodzenia w protestach.. też nie chcę disneydolu.

    OdpowiedzUsuń
  89. Co sądzicie o warunku : że jeżeli dobijemy do grudnia 2012 roku do 100 mln to nie sprzedadzą stardoll 'u ?

    OdpowiedzUsuń
  90. coo?? przecież tu mało dzieci gra na stardoll!!! i wogule to pewnie żadne dziecko nie będzie sobie robiło superstar albo disneystar:( mi ogulnie to się nie podoba. ja uwielbiam moją medoll i co będzie jakimś skrzatem??? mam nadzieje że jak disney kupi stardoll(ja niechce żeby kupił) to nie zmieni naszych doll tylko doda meble fryzury nowe twarze itd. a nie wszystko zmienić wraz z wyglądem!!!!...........mam nadzieje że to nie jest prawda!

    OdpowiedzUsuń
  91. dowiedziałam się z innego bloga że to zrobią na 1oo% nie wiem co zrobię jak stardoll nie będzie ;(

    OdpowiedzUsuń
  92. a wogule to ja wydałam więcej niż 100zł i co to wszystko zaprzepaszcze na jakimś puchatku???

    OdpowiedzUsuń
  93. a stardoll to połowe mijego życia!!! jak to się stanie to ja exploduje!!:( :( :( :(

    OdpowiedzUsuń
  94. - Józek, why?
    - For money...
    Wszystcy wiedzą, kim jest Józek.
    Moim zdaniem, jeśli rzeczywiście (w co nie wierzę) stardoll byłby DisDoll, to nie było by tak źle, jeśli pozmienialiby tylko nazwy np stardesign= wrzeciono złej wrózki z śpiącej królewny, a reszta była normalna. Po za tym, popatrzcie na datę screena. 20 stycznia! Jeśli to prawda, już 9 dni bylibyśmy księżniczkami.

    OdpowiedzUsuń
  95. ola26 - jeszcze nie jesteśmy księżniczkami bo stardoll ma się zmienić dopiero w Grudniu 2012 roku :(

    OdpowiedzUsuń
  96. nieeeeeeee ;(. tylko nie to! tyle kasy wyrzucone w błoto. jak to się zmieni w stronkę dla dzieci to ja odchodzę ;(.

    korbula12

    OdpowiedzUsuń
  97. NIE!NIE!NIE! Jeżeli tak się stanie to ich chyba zarąbię!!!Niech tylko spróbują zmienić moją doll w jakąś "księżniczkę" czy "hanah monata" !

    OdpowiedzUsuń
  98. a co będzie z naszymi kontami!!??

    OdpowiedzUsuń
  99. ahahahhah ej co lol wy sie nie zorientowaliscie ze to wlasnie TEN BLOG zrobil podrobe? XD jutro wam moge zrobic cos w tym stylu xd

    OdpowiedzUsuń
  100. lool o.0
    wiedziałam że wcześniej czy później tak się stanie.
    Podobno to tylko fejk i to nie prawda.
    Ale co będzie pokaże czas.
    Nie dramatyzujcie na zapas dziewczyny!
    Musimy być dobrej myśli :D. !!

    OdpowiedzUsuń
  101. Pojawiła się informacja, że Disney przejmuje stardoll od 2012 roku ! ;(

    OdpowiedzUsuń
  102. Cała sprawa to jednak oszustwo ;)

    OdpowiedzUsuń
  103. Dziewczyny,miejmy nadzięję że to naprawdę jest tylko głupi żart jakiegoś dziecka.
    Ale jeśli nie...to ja nawet nie chce myśleć co się stanie.
    Wszystko co do tej pory mamy, nad czym pracowałyśmy nawet latami pójdzie się poprstu...ekhem!
    Podpisujmy petycje,ratujmy STARDOLL.

    OdpowiedzUsuń
  104. Jak Stardoll bedzie Disney to ja odchodze.. Nie interesuja mnie jakies ksiezniczki;/

    OdpowiedzUsuń
  105. Dziewczęta, nie podejmujcie takich decyzji o odejściu. Może ten cały DisneyDoll nie będzie taki zły?
    Może jak powiedziała koleżanka sprzed kilku komentarzy- zmienią tylko nazwy i wystrój?
    Pamiętacie jak dużo osób rezygnowało ze Stardolla z powodu metamorfozy? Teraz wszyscy są przyzwyczajeni i jest ok.
    Może i teraz tak będzie? :)
    Zaczekajmy do 2012.
    Może nie będzie tak źle.

    Karolka120

    OdpowiedzUsuń
  106. dominisia_kiss
    To niestety nie jest oszustwo
    W grudniu roku 2012 papa Stardoll

    OdpowiedzUsuń
  107. no ale jak to prawda to został nam jeszcze rok ! ale może będzie coś fajnego...

    OdpowiedzUsuń
  108. Odezwałasię ta co lubi Hanne Montane i Disney'a ;|
    (Dla mniej kumatych mówię o olaxi15)
    ____________
    PISZEMY DO ADMINA, ŻE MY NIE CHCEMY KSIĘŻNICZEK ITP.
    JEŻELI BĘDĄ TE RÓŻNE KSIĘŻNICZKI TO JA ODCHODZĘ, A WY?
    WIĘCEJ O TEJ MOJEJ DYSKUSJI NA MOIM BLOGU stardoll-pamietnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  109. Ja też mam nadzieję, że to wszystko kłamstwo. :x Pod petycjami się podpisalam.

    OdpowiedzUsuń
  110. Ja też suie podpisałam pod petycjami!
    Trzeba później te petycje wysłać do Admina i niech zobaczą ile ludzi nie chce by Disney kupił Stardoll!

    OdpowiedzUsuń
  111. Jakto może być nie prawda skoro napisałam do Admina i mi odpisali, ze tak może się stać!

    OdpowiedzUsuń
  112. Dziewczyny nie wiem czy się dowiedziałem, w mniej niż rok Stardoll zostanie kupiona przez Disney które pozwolą stronie poświęconej Księżniczki Disney dla dziewczyn!
    Wszystkie Stardoll jest w rozsypce, jednak jestem tam! Jak wielu z nas dziewczyny, zwłaszcza tych powyżej 16 lat, pozostanie na miejscu, które incece że mody Ubierz księżniczkę? (Z całym szacunkiem i uwzględnienie że kocham, ale nie jest miejscem tak, że chcesz wziąć udział!)
    Dołącz do klubu w serwisie Stardoll NO.DISNEYDOLL (http://www.stardoll.com/it/clubs/home.php?id=2528209) i rozpowszechniać, razem możemy to zrobić!

    Jeśli chcesz się ze mną skontaktować moje nazwisko jest na sd Geneviev82!
    Xoxo do wszystkich ^ ^

    ***********************************

    Girls do not know if you heard the news, in less than a year Stardoll will be bought by Disney which will make a site dedicated to the Disney Princesses for girls!
    All Stardoll is in turmoil, however, I'm there! How many of us girls, especially those over 16 years, will remain on a site that incece that fashion will dress up princess?? (with all due respect and consideration that I love, but it is not a site like this that want to participate!)
    Join the club on Stardoll NO.DISNEYDOLL (http://www.stardoll.com/it/clubs/home.php?id=2528209) and spread the word, together we can do it!!

    If you want to contact me my name is on sd Geneviev82!
    Xoxo to all ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  113. Ten list.. Prawdopodobnie jakaś 10-cio latka go napisała bo chciała być sławna... Jeszcze niektórym admini piszą ,że w 2012 w grudniu będzie zmieniony... Ale tak nie może się stać! :< Jeśli same księżniczki będą to będzie masakra i większość pewnie przestanie grać. ! :(

    dorotka7550

    OdpowiedzUsuń
  114. Jeszcze tego brakowało!!!
    Chyba ich całkowicie pogięło jeśli chcą sprzedać Stardoll!!!

    OdpowiedzUsuń
  115. Wszystko jest na uzaleznionych. Liisa (założycielka stardoll) sprzedaje stardoll dla swoich dzieci. Chyba dla Józka na podatek dla kochanek.(syn Liisy rozbudował stardoll, może to nasz Józef)

    OdpowiedzUsuń
  116. Z tond zaniedbania, typu beznadziejne projekty w Top, tak samo projektanci są beznadziejni. Oprócz tego coraz częściej są błędy... ITD...

    OdpowiedzUsuń
  117. ku*wa mać,niech jeszcze dodadzą nową opcje:wUaOńCz MuYsYcKe HaNy MoNtAnY LuB DeMiI lOfFaTo!!11 :**88

    OdpowiedzUsuń
  118. Gosia_Stardoll w swojej prezentacji napisała, że to plotki i nic takiego nie będzie :D Same zobaczcie.

    OdpowiedzUsuń
  119. Disneydoll to plotka !! Napisałam do admina.Po kilku dniach odpowiedział mi taką wiadomością :

    Cześć FankaSuperMiley,Tak jak wszystkie inne łańcuszki szczęścia czy też plotki ta informacja jest nieprawdziwa. Prosimy o nie wysyłanie nieprawdziwych informacji do innych użytkowników.
    Więcej informacji na moim blogu
    http://kodynastardoll-darusia99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń