2011/01/28

Błąd

W salonie piękności są dwa takie same nosy.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgjkuF4tjq4RsDOVs8DZ3iXUzvE7MICj3sByXOB_MNhsVXXTBlLiZXlT8bZRbuGhBnexqu9eUqaBj0X7yN8FiLVyDBls0PnvHyJWB841H4s32nPtAl9fZamfftSpHIDDUeIuZowjMmnsYGV/s1600/NOSxd.bmp

Za info dziękujemy gabrysia01010 ;)

_________________________________________________________________
Hej, jestem qbritneyq! I zapraszam na bloga headersmag.blogspot.com/ ! Jest to magazyn na którym są in&out, ciekawe lektury, gwiazdy miesiąca i inne super rzeczy! Nie jest to w formie magazynu ale sądzę że dużo rzeczy takich jak są tu jest w gazetach więc...zapraszam! Kiedy będzie 50 obserwatorów zrobię super blogową imprezę i rozlosuje cenne ciuszki ! Myślę że warto! Bierzcie udział w życiu bloga! Do zobaczenia na blogu!!!

45 komentarzy:

  1. too screen zrobiony przeze mnie! ;/
    wstawiłam go już kilka dni temu na swojego bloga...

    OdpowiedzUsuń
  2. prawie wszystkie nosy się powtarzają ;p

    pisze Wiczkaa

    OdpowiedzUsuń
  3. ale tak jak napisała wiczkaa więcej nosów się powtarza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. HeH. ;D Nie zauważyłabym nawet tego O.o

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale zgadzam się z wami dziewczyny, więcej nosów się powtarza ! xDD

    OdpowiedzUsuń
  6. :) o rany. mogli by to poprawić :)


    MissNicol_2009

    OdpowiedzUsuń
  7. Błędy błędy i jeszcze raz błędy . xd

    OdpowiedzUsuń
  8. ja to od dawna widziałam bo zmieniałam dollke :) ;D.

    misseczka105

    OdpowiedzUsuń
  9. nietylko te sie powtarzaja
    mikeyla12magic1

    OdpowiedzUsuń
  10. Może to chwilowy błąd ;)

    dominisia_kiss

    OdpowiedzUsuń
  11. ale to az tkie wazne ;p ?

    missmartysia98

    OdpowiedzUsuń
  12. oo ja mam ten nosek xD
    kicia398_

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiedziałam że zrobią znowu jakiś błąd i jest <3

    OdpowiedzUsuń
  14. nic tylko te błędy :/


    Rajmana

    OdpowiedzUsuń
  15. Błędy , błędy i .. błędy eh ;/

    -gabigepard

    OdpowiedzUsuń
  16. chyba nawet więcej takich samych wcześniej było ;)

    VenusVirgin

    OdpowiedzUsuń
  17. O .. Nawet nie zauwazyłam.. a czesto tu wchodzę..

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeśli chodzi o inne nosy to nie odróżniam.

    OdpowiedzUsuń
  19. tyle błędów...Admini przesadzają!

    kudlataxDheh

    OdpowiedzUsuń
  20. Nom więcej nosów się powtarza na innych blogach było więcej

    OdpowiedzUsuń
  21. hm dziwne
    mychorek1

    OdpowiedzUsuń
  22. Właśnie, więcej nosów. :D

    OdpowiedzUsuń
  23. och, te błędy ...

    Olcia-Princess

    OdpowiedzUsuń
  24. haha nie no te błedy adminów mnie rozbawiają ;D

    OdpowiedzUsuń