2011/01/28

Błędy

1. Błąd z ustami, w których można było zamalować zęby jest już naprawiony ;)

2. Gdy pomniejszymy MeDoll, kosmetyki nie zmieniają proporcji wraz z nią, co jest błędem z głupoty adminów, jest niewygodne i przeszkadza. Miejmy nadzieję, że to poprawią.



Za info dziękujemy Nicolla02 ;)

_______________________________________________________________________
Witam! Zapraszam na bloga http://stardoll-in-my-life.blogspot.com/ . Codziennie konkursy i bardzo duże nagrody do wygrania! Teraz wielki konkurs Do wygrania 2000 Sd !!!!!!

46 komentarzy:

  1. Ja nadal mogę pomalować te zęby szminką :P

    Kitka1311

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, ja spróbowałam pomalować moją MeDoll z daleka.. Nie chciałybyście tego widzieć. xD

    OdpowiedzUsuń
  3. o, to dobrze z tymi ustami, bo nawet mi się podobają. ;d.

    korbula12

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak ale jak powiększymy dollkę to kosmetyki się pomniejszają... xD
    Dziwne toto

    OdpowiedzUsuń
  5. aż się chce iść pomalować:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie... miejmy nadzieję, ze naprawią ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. nom zgadzam się z .Kara96. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. z tymi błędami to już tak przesadzają...

    Olcia-Princess

    OdpowiedzUsuń
  9. HaHa. ;D Bosz... Jak to wygląda . o;

    OdpowiedzUsuń
  10. xDD jeju ;D. Te błędy są coraz śmieszniejsze ;D.

    OdpowiedzUsuń
  11. Te błędy na stardoll już są wkurzające :/

    OdpowiedzUsuń
  12. 2. no to co można se medoll powiększyc.

    OdpowiedzUsuń
  13. haha. niezły będzie makijaż ,gdy ktoś postanowi pomalować lalkę kredką w takim rozmiarze :)

    MissNicol_2009

    OdpowiedzUsuń
  14. Heh, admini to admini :) Dużo mają błędów do naprawienia xd


    jak to zabrzmiało.. xd

    OdpowiedzUsuń
  15. Przestańcie, ciekawe co za błędy Wy byście robili mając na głowie ponad 90 mln użytkowników?Zastanówcie się, nie wytrzymacie bez krytyki?

    magdalenaSilver

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziwnie to wygląda. Może za kilka dni to naprawią ;)

    dominisia_kiss

    OdpowiedzUsuń
  17. Haha xdd każdy uczy się na swoich błędach ;d

    OdpowiedzUsuń
  18. Omg ... Oni zawszę się mylili :) Od początku stardoll'a pewnie do jego końca ;) . Szkoda że niektóre to takie błędy , że aż się nie da z nimi wytrzymać . Ale admini zawsze coś pokręcą , może i lepiej ? Bo czasami to jest bardzo śmieeszne :D


    -gabigepard

    OdpowiedzUsuń
  19. to dobrze, że naprawili to z tymi ustami, bo są ładne ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. próbowałam pomalować z daleka i chyba troszeczkę mi nie wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  21. można się było tego spodziewać ;)
    nowy salon piękności to nowe błędy, mam nadzieję, że je poprawią XD
    Stardoll bez błędów byłby nudny .

    R.oxana

    OdpowiedzUsuń
  22. Tych błedów jest masa,ja w wyszukiwarce zaznaczyłam sobie żeby szukało czarnych torebek,a na ostatniej stronie była bluzka x d

    OdpowiedzUsuń
  23. kolejny błąd. Masakra!

    kudlataxDheh

    OdpowiedzUsuń
  24. Kredka większa o dolki hahahahah ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. o jej jak to wygląda AŻ SIE ZAKRZTUSIŁAM PEPSI KTÓRĄ PIŁAM xd
    mychorek1

    OdpowiedzUsuń
  26. Mnie już to męczy;/
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja też ciągle mogę malować zęby ^^

    OdpowiedzUsuń
  28. myślę , że po nadrabiają wszystko =)

    OdpowiedzUsuń