2011/01/28

Darmowy telefon

1. Usuń historię przeglądarki i zmień proxy na:
186.232.196.25 port 8080 lub
187.115.68.229 port 8080 lub
189.44.66.95 port 80
2. Zamknij i otwórz przeglądarkę
3. Wejdź na http://www.stardoll.com/en/contest/view.php?id=934
4. Zaloguj się
6. Zmień proxy na "bez serwera proxy"
7. Gotowe ;)

http://img602.imageshack.us/img602/4880/telefonl.png
_________________________________________________________
Reklama
Cześć. z tej strony _angelinaaa. Niektórzy może mnie kojarzą. Chciałbym zaprosić was na mojego bloga, NIE NIE NIE, nie jest to kolejny blog o nowinkach. Jest to blog z "metamorfozami", jednak z tą różnicą że ulepszam już istniejące stylizacje. Przeczytaj więcej na http://zmiana-na-lepsze.blogspot.com/

49 komentarzy:

  1. Ja nie robię, nie chce mi się.

    OdpowiedzUsuń
  2. ale jak się zmienia proxy xD ? Nie kapuję :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętacie pewnie, że w jednych z nowo dodanych ust dla SS mogliśmy zamalować także zęby. Admini naprawili już ten błąd i można normalnie pomalować usta i mieć białe zęby . xD

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny, ale nie chce mi się robić xD

    Olcia-Princess

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny ale nie wiem czy dam rady zrobic.

    OdpowiedzUsuń
  6. Próbuję i próbuję zrobić, ale mi nie wychodzi.. :C

    OdpowiedzUsuń
  7. nie robie nie chce mi sie zmieniac proxy
    mikeyla12magic1

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno zrobię ,jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mi udalo sie z 3 proxy ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. On był kiedyś tyle wart! I tak go kupiłam jakieś 2 miesiące za 3 sd, ale nie ważne xD
    manson41

    OdpowiedzUsuń
  11. Ahh jaki fajny
    Nienawidzę proxy -.-

    OdpowiedzUsuń
  12. Bym zrobiła,ale mi się nie chcę x d

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny :)
    Może zrobię ;)

    dominisia_kiss

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałabym tu zdrowo przeklnąć, bo niestety darmówka nie chce mi się zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny! chyba zrobię.

    kudlataxDheh

    OdpowiedzUsuń
  16. są bardzo ładne i moim zdaniem dość stare ale nie robię bo mi sie nie chce xd

    OdpowiedzUsuń
  17. Aa zrobię , nawet ładny jak na darmówkę .


    -gabigepard

    OdpowiedzUsuń
  18. Faajny ;) zrobię.. ale jutro ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładny, ale jakoś nie chce mi się zmieniać proxy ;/

    OdpowiedzUsuń
  20. ej jak się zmienia proxy ? :D
    taki sobie telefon

    OdpowiedzUsuń
  21. n tak 1/2 ale nei zrobie bo nie wiem jak się proxi zmienia ;(

    OdpowiedzUsuń
  22. zastanowię się.
    raczej zrobię :)

    MissNicol_2009

    OdpowiedzUsuń
  23. on wcześniej kosztował 6 sd :)
    cyrus23415

    OdpowiedzUsuń
  24. nie zrobie
    mychorek1

    OdpowiedzUsuń
  25. B. ładny, mam go od wczoraj. Mogę komuś zrobić, jeśli chce. ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. nie robię darmówek, przy których trzeba zmieniać proxy

    OdpowiedzUsuń