2011/01/21

Wyniki konkursu

Temat konkursu: Różowy - wcale nie koszmar!

Okej, na wstępie chciałabym powiedzieć, że jeśli w notce jest napisane "Czas do 19 stycznia" to nie znaczy to że akurat wtedy muszą być wyniki! Nie lubię gdy mnie ktoś pospiesza więc na przyszłość proszę się nie pytać "Kiedy wyniki? Przecież już powinny być!" . A teraz przejdźmy do prac.

1 miejsce otrzymuje Paula2323 , według mnie to najlepsza praca.
Tajemniczą nagrodą którą otrzymujesz jest... 150 stardollarów.
Niestety nie masz ss więc musisz wybrać prezenty (chyba że sobie doładujesz)

http://img96.imageshack.us/img96/9126/79788828.png

2 miejsce otrzymuje .Kara96. , wygrywasz 70 stardollarów
(sytuacja taka sama jak u Pauli)

http://oi56.tinypic.com/73gpcg.jpg

3 miejsce otrzymuje Elegance_cat, wygrywasz 40 stardollarów
(wystaw coś w bazarku i mi napisz)

http://img843.imageshack.us/img843/2338/st1z.png

Wyróżnienia (po 10 stardollarów) dostają:

- dulcenika

http://img146.imageshack.us/img146/9505/dulcenikapink.png

- DiamentOva

http://img827.imageshack.us/img827/2946/nakonkursstardollimy.png

- supcio97

http://i56.tinypic.com/2u951rm.png

- marta9820


http://img440.imageshack.us/img440/6230/fgfgl.png

Gratuluję :) Po nagrody zgłoście się na konto dyaxx.

56 komentarzy:

  1. Gratulacje, stylizacje są naprawdę fantastyczne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A tam... Niektóre są okropne, ale za pierwsze miejsce jest ładna, i jeszcze stylizacja od DiamentOva jest ładna... Ale za 3 miejsce jest okropna...

    OdpowiedzUsuń
  3. Od razu wiedziałam, kto będzie zwycięzcą :D Z reszty wybranek podobają mi się tylko dwie stylizacje d;
    Gratuluję serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jagoda - Mi się podobają, wiem że to twoje zdanie, ale możesz nim urazić inne osoby.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratki! ;)
    Zapraszam! GODZINA KONKURSÓW NA MOIM BLOGU.
    ze-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Braawo.
    Mi się tylko podoba sukienka wygranej. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje ;)
    Śliczne prace ;d

    hannnah92

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje zwycięzcą , i wszystkim pozostałym biąrącym udział w konkursie .


    HappyFiolet

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się dwie stylizacje nie podobają.
    Ale każdy ma inny gust.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się podobają ;dd A szczególnie 3 stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  11. mi sie podoba najbardziej 1miejsce i drugie
    mikeyla12magic1

    OdpowiedzUsuń
  12. mi sie podoba najjbardziej 1 miejsce sliczne po prostu ;) reszta to tak nie zabardzo...

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zwykle nie wygrałam nic. Ale gratulacje.

    Nateksana

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratki !
    nati-superstar { kiedyś Patrycja-10L )

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje. :)
    Nie miałam weny, strój wyszedł mi brzydki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobry wybór ; )
    Gratuluję dziewczyny:)

    MissWeraDonna

    OdpowiedzUsuń
  17. O, mi się jeszcze podoba praca supcio97.

    OdpowiedzUsuń
  18. Napisałam do Admina w sprawie zniknięcia DKNY ze starbazarku ;)
    odpisali mi:
    Cześć kulotacio,

    Dziękujemy za zgłoszenie nam tego problemu. Nasi technicy pracują już nad jego rozwiązaniem. Bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności z tym związane. Mamy nadzieję, że wszystko wkrótce wróci do normy.

    Pozdrawiamy serdecznie,
    Personel Serwisu Stardoll

    PS:
    Obsługa Klienta stara się odpowiadać na wszystkie pytania w języku, w którym są napisane. Może się jednak zdarzyć, że otrzymasz odpowiedź w języku angielskim, który jest standardowym językiem w naszej witrynie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale śliczne prace :) Gratuluję :)


    Rajmana

    OdpowiedzUsuń
  20. Dzięki, nie myślałam że to moje "coś" w ogóle coś wygra:) Mimo że całe różowe to wszystkie mi się podobają;p

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi się najbardziej podoba ostatnie wyróżnienie.Ogółem wszystkie pracę są ładne,ale to taka moja najs ; 3

    OdpowiedzUsuń
  22. gratulacje, wiedzialam ze nie wygram ;((

    OdpowiedzUsuń
  23. według mnie najładniejsza jest dulcenika ;) le wszystkie są ładne

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzi podobają mi sie stroje z 3 pierwszych miejsc ;) gRATULUJĘ DZIEWCZYNY ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. http://stardoll--i--ty.blogspot.com/

    wejdźcie tu proszę właśnie jutro zaczną się konkursy

    OdpowiedzUsuń
  26. Elegance_cat jedyna ładna praca. ktora nie wyglada jak koszmar.. ^^ moim skromny zdaniem. :) graty. missmartysia98

    OdpowiedzUsuń
  27. Od razu widac, ze lubisz delikatny makijaz, co czesto potwierdzasz na swojej meadoll. Więc nie miałam szans, bo nie gustuje w takich ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratki , ale jedna praca mi się nie podoba .

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękuję, doładuję sobie niedługo ss i zgłoszę się po nagrodę. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratulacje! pierwsze miejsce naprawdę bardzo zasłużone, nawet mnie (przeciwniczkę różu) przekonało.

    kudlataxdheh

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję wszystkim :)

    o.paula121212

    OdpowiedzUsuń
  32. Mi się najbardziej podoba praca supcio97 : )

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuleje.... gratki<33
    agulla123

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow ..lepiej na bank bym nie zrobiła..pierwsza widać że ma dużą wyobraźnie i umie kombinować co wychodzi jej na dobre i bardzo ładnie reszta tez ładna ale nie podbije pierwszego miejsca <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow!. Boskie!. :D.
    Gratuluję wam wszystkim !

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale muszę przyznać, że niektóre z nagrodzonych prac moim zdaniem SĄ koszmarne D: No cóż, kwestia gustu.

    NicoleYorinsit

    OdpowiedzUsuń
  37. udane prace, brawo! xD


    lololona99

    OdpowiedzUsuń