2011/01/26

Spoilery

http://img337.imageshack.us/img337/3410/spoilery.png

53 komentarze:

  1. Bluzka z truskawką nawet ładna xdd

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się podobają buty i torebka :)

    julacz

    OdpowiedzUsuń
  3. Kamizelka spoko , i pasek ;]


    -gabigepard

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się nie podobają, za kolorowe.
    Ale ten pasek dla mnie taki w stylu LE jest.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie są zbyt piękne :-/

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie sobie;D
    Podobają mi się te futerkowe Kolczyki(o ile to są kolczyki)
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi podoba się:
    pasek
    bluzka z truskawką ( tunika )
    buty
    kolczyki - jeżeli to są kolczyki
    i kamizelka jest nawet nawet
    I TROCHĘ TOREBKA
    :*

    Demilka010

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się podoba :
    - wanna czy co to tam jest ,
    - lampa ,
    - kolczyki ,
    - torebka .

    Kupię kolczyki i torebkę na pewno , a lampę i wannę jak mi się przydadzą ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. bluzka z truskawką jest fajnaa. =D

    OdpowiedzUsuń
  10. niektóre nawet fajne :D

    kudlataxDheh

    OdpowiedzUsuń
  11. ,,truskawkowa'' bluzka fajna i torba.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się od razu ta wanna i żyrandol z nagrodami na Starpunkty. ;d Podoba mi się tunika z truskawką. ; 3

    OdpowiedzUsuń
  13. a jednak potrafią przygotować coś ładnego:)
    lina199912

    OdpowiedzUsuń
  14. Torebka i pasek są super ;**

    dominisia_kiss

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie te rzeczy w stylu hb na luty xD

    OdpowiedzUsuń
  16. ale dopracowane są te ubrania, aż dziwne.. ;)

    worms32

    OdpowiedzUsuń
  17. bluzka z truuuśką mi się podoba;]

    OdpowiedzUsuń
  18. Ooo. ;D Nawet ładne te spoilery. Te kolczyki z pomponami wymiatają ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. ADmini sie starają ;) Podobaja mi siee. a zwłaszcza ta bluzka z truskawkami i kilka pozostałych rzeczy ;**

    OdpowiedzUsuń
  20. fajny jest ten pasek i bluzka z truskawkami :D

    Rajmana

    OdpowiedzUsuń
  21. oooo..... sd musze zbierać hehe ;D

    Olcia-Princess

    OdpowiedzUsuń
  22. mi się tylko trzy rzeczy nie podobają , a tak to są fajne =)

    OdpowiedzUsuń
  23. kolczyki (?) i ta tunika mi się podobają.

    korbula12

    OdpowiedzUsuń
  24. rzeczy no cóż jest pare takich które wpadły w moje niebieskie oko. Ale kupie podajże tylko buty(black) i kamizelke.

    missmartysia98

    OdpowiedzUsuń
  25. Nic specjalnego..wg mnie;]

    OdpowiedzUsuń
  26. torba ładna. może jakiś nowy sklep/kolekcja...?

    www.laajt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Nawet ładne, 3 góra 4 rzeczy mi się nie podobają ^^

    OdpowiedzUsuń
  28. ta sukienka w paski jest całkiem ładna

    OdpowiedzUsuń
  29. mi sie bardzo podoba torebka,wanna kolczyki (?) i sukienka w paski :)
    reszta jest taka sobie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowne!
    Dosłownie zakochałam się w kolczykach, czarnej kamizelce, pasku i torbie. ^^

    OdpowiedzUsuń
  31. cóż, nie najlepsze ale podoba mi się kamizelka, może ją kupię
    reszta rzeczy jakaś dziwna - nie w moim stylu XD

    OdpowiedzUsuń
  32. ? wtf?
    mi się zdaje że to jakieś antidote lub le . ;?

    OdpowiedzUsuń
  33. bluzka z truskawką jest śliczna :P

    OdpowiedzUsuń
  34. mi sie nic nie podoba
    mikeyla12magic1

    OdpowiedzUsuń
  35. podobają mi się tylko buty reszta nie.

    OdpowiedzUsuń
  36. Torba ładna i i dużo innych ;P

    Kitka1311

    OdpowiedzUsuń
  37. Sukienka całkiem całkiem

    GwennyAyumi

    OdpowiedzUsuń
  38. Tylko moim zdaniem pasek ładny i kamizelka. Mogli się bardziej postarać..;/ Co raz brzydsze...
    lollitka

    OdpowiedzUsuń
  39. Niektóre rzeczy ujdą. ;))

    OdpowiedzUsuń