2011/01/31

Darmowy pies

Jest on podobny do innego darmowego pieska, ale tamten ma ubranko a ten nie i nie mówi. Za info o darmówce dziękuję JUSTYNA-14

1. Usuń historię przeglądarki i zmień proxy na: 75.147.173.215 port 80
2. Zamknij i otwórz przeglądarkę
4. Wejdź na stardoll.com i zaloguj się
5. Znajdź pieski (trzeba na nie kliknąć) które ukryły się na stardoll.
Żeby nie było trudno podaję linki gdzie są:
- http://www.stardoll.com/en/magazine/
- http://www.stardoll.com/en/search/
- http://www.stardoll.com/en/user/
- http://www.stardoll.com/en/help/
- http://www.stardoll.com/en/dolls-games/

6. Zmień proxy na "bez serwera proxy"
7. Gotowe ;)

http://img408.imageshack.us/img408/8402/chloej.png

_____________________________________________________
Reklama
Cześć z tej strony Myshka3 i LadyRosalie98 ! Chciałybyśmy zaprosić Was na naszego bloga : Stardoll-z-Rosalie.blogspot.com . Jeśli dobijemy 100 obserwatorów zorganizujemy loterię na 150 sd ! Serdecznie zapraszamy ! stardoll-z-rosalie.blogspot.com

56 komentarzy:

  1. znowu on !?

    ah ...
    dodam sie do obs.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też nie robię nie opłaca się a wgl. ze zmianą proxy a mam podobnego ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Eee . Nie robię , niepotrzebny mi :)


    -gabigepard

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też pewnie nie zrobię. ;dd

    -MissSylwiaa

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie robię :P

    MissNicol_2009

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie trzeba zmieniać proxy ! można użyć myproxy.ca czy jakoś tak ;p
    avrilka100

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie robie, ale może zrobię póxniej ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie robię... nie chce mi się ;D

    LaDarcia1997

    OdpowiedzUsuń
  9. Beznadziejaaa!!!!!!!!!!!!!!
    Tych psów nigdzie nie ma!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zrobiłam bo nie trzeba wcale zmieniać procy, wystarczy wejść na myproxy.ca. A pieski można znaleźć gdzieś na dole strony ;)

    LaDarcia1997

    OdpowiedzUsuń
  11. Zrobię, ale tylko, żeby na bloga wstawić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. taki trochę sztuczny . nie robię .. ;x

    OdpowiedzUsuń
  13. na myproxy czy jakoś tak nie pójdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny..ale za dużo zabawy ze zmienianiem proxy;P

    OdpowiedzUsuń
  15. nie robie jest jak z wosku
    mikeyla12magic1

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie robie. NIe chce mi sie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie mam siły robić xd.

    korbula12

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten piesek już długo jest... ;x

    OdpowiedzUsuń
  19. heh a aja mnie robiłąm a i tak dostałam ;)

    olusia23225

    OdpowiedzUsuń
  20. Zrobiłam- a jak się zrobi tego pieska, to dostaje się jeszcze jednego- takiego brązowego, on chyba nazywał się Papi czy jakoś tak. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja go już dawno zrobiłam. :)
    Wygląda o niebo lepiej, niż ten w ubrankach. ;d

    OdpowiedzUsuń
  22. mam podobnego więc nie robię a poza tym nie jest on najpiękniejszy ;/

    kudlataxDheh

    OdpowiedzUsuń
  23. trochę mi się nie chce robić , ale mi się podoba ;p

    OdpowiedzUsuń
  24. Super! Dziękuję za linki :)
    Pozdrawiam, Natiii734

    OdpowiedzUsuń
  25. em.. nie robie z proxy.. nie chce mi sie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. nie lubią darmówek ze zmianą proxów. ;)

    martinka9613

    OdpowiedzUsuń
  27. za dużo roboty . ;pp

    Kasiek77Candy

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie chce mi się, ale dzięki za info. :)
    misshotly16

    OdpowiedzUsuń
  29. Za dużo rogboty jak na takiego psiaka więc nie dziękuję;99

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam go, mam go, mam go ! xD Ale w schowku...

    OdpowiedzUsuń
  31. Czy ten pies to Klołi z filmu Cziłała Z Beatherswille?

    OdpowiedzUsuń