2011/01/28

Nowa lalka - Alexa Vega

Alexa Ellesse Vega (ur. 27 sierpnia 1988 w Miami), amerykańska aktorka.Trwającą po dziś dzień przygodę z filmem, rozpoczęła w wieku zaledwie 2 lat, rolą w serialu "Evening Shade". Jednak najbardziej rozpoznawalna stała się w roku 2001, dzięki roli w filmie "Mali agenci". Alexa jest spod znaku Panny i ma 156 cm. wzrostu. Podoba się wam?

http://img406.imageshack.us/img406/7148/lalkaz.png

http://www.exposay.com/celebrity-photos/alexa-vega-2007-nclr-alma-awards-arrivals-0FBzh7.jpg

52 komentarze:

  1. nie kojarzę jej, ale nawet ładna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W realu jest ładna,na stardoll też:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na stardoll wygląda dziwnie .. Ale w rl ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jestem pewna ale chyba ją znam XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Według mnie jest brzydka na sd i w realu.
    Brzydki uśmiech, małe oczy...
    A na sd to ogólnie ja nie lubię tych lalek, zawsze brzydka grafika. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet ładna ale w realu ładniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  7. ładna?! ... wedlug mnie jest ochydna. Nienawidze blondynek. A do tego ten je ptasi usmiech. Już ją wole na stardol..

    missmrtysia98

    OdpowiedzUsuń
  8. to że stardoll zknocił sprawę nie jest nowością, już o wiele piękniejsze celebrytki na stardollu były wręcz szkaradne XD

    R.oxana

    OdpowiedzUsuń
  9. 156 to ja miaalam w 4 klasie podstawowki..x]

    missmartysia98

    OdpowiedzUsuń
  10. W realu jest ładna,ale na stardoll wygląda sztucznie :/(normalnie plastik)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie zbyt mi się podoba , ale ubrania ją OK

    OdpowiedzUsuń
  12. ładna ale gasz.. taka niska. no ja wyższa od niej jestem, chociaż gdy ludzie rośli ja w kolejce po rozum stałam xD.

    kudlataxDheh

    OdpowiedzUsuń
  13. mi się jej ciuchy podobają. niby racja wygląda trochę sztucznie i ten uśmiech.. ale nie jest tak źle ;d.

    korbula12

    OdpowiedzUsuń
  14. ładniejsza w realu ^.^
    kicia398_

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurde ;dd. Wyższa ode mnie a mam 13 lat xdd

    OdpowiedzUsuń
  16. O. i ja też mam znak pod znakiem panny XD
    Ale co do lalki to ładna jest na stardoll jak i w realu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Na Stardoll ma troszkę dziwną twarz, ale tak to ładna, ma ciekawą garderobę. ;]

    OdpowiedzUsuń
  18. ode mnie nizsza o 13 cm a rowniez mam 13 lat ;) brakuje jej jakiegos hormonu chyba.

    OdpowiedzUsuń
  19. brzydka nie jest xd

    Olcia-Princess

    OdpowiedzUsuń
  20. nigdy nie korzystam z ubieranek
    lina199912

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak dla mnie ma taką dziecinną urodę. x 33

    OdpowiedzUsuń
  22. Fuck yea ! Wkońcu jest :>

    OdpowiedzUsuń
  23. OO lubie ja. Ja sie urodziłam 26 sierpnia 1998 r tez jestem panna i mam 157 wzrostu heheh

    OdpowiedzUsuń
  24. Och, jak ja lubię "Małych agentów"! Ale lalka na Stardoll zupełnie do mnie nie przemawia. Poza tym Alexa ładniej wyglądała, gdy miała ciemne włosy. Ale cóż - mówi się trudno.

    OdpowiedzUsuń
  25. Missmartysia98 i inni - po prostu jesteście żałośni ... jest niska , no i co z tego do cholery ( sorry za słownictwo ) jasnej ??? x.x
    Przeszkadza wam to ???
    Na świecie jest miejsce dla wysokich i dla niskich , a jeśli wam się to nie podoba to już wasz problem . x.x


    Co do lalki to mi się podoba .
    I *** mnie obchodzi jej wzrost -.-

    OdpowiedzUsuń
  26. coś mi przypomina ale nie wiem co :P No ale musze przyznać że łądna jest no i admini się postarali w końcu podobne są te lalki do danej osoby xD

    OdpowiedzUsuń
  27. mi się nie podoba :)

    MissNicol_2009

    OdpowiedzUsuń
  28. jak dla mnie w realu ładniejsza :]
    mychorek1

    OdpowiedzUsuń
  29. Na stardoll'u niezbyt ładna..
    Ale w realnym świecie.. ładna jest ;)

    Pati0017

    OdpowiedzUsuń
  30. Niezła. Może ubiorę. W realu ładniejsza. ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. W realu ładniejsza, lepiej jej chyba z brązowymi włosami.

    KayaSpring

    OdpowiedzUsuń
  32. ładne ma ciuszki, więc chyba ją ubiorę :)

    OdpowiedzUsuń