2011/01/28

Darmowa ozdoba do włosów

1. Usuń historię przeglądarki i zmień proxy na:
62.142.57.72 port 8080 lub
84.234.75.223 port 80 lub
193.167.187.186 port 3128 lub 
212.68.22.38 port 80 ( ja korzystałam z tego i działało)
2. Zamknij i otwórz przeglądarkę
3. Wejdź na http://www.stardoll.com/en/contest/view.php?id=930
4. Zaloguj się
6. Zmień proxy na "bez serwera proxy"
7. Gotowe ;)
 http://img806.imageshack.us/img806/3585/ozdoba.png
________________________________________________________
Reklama
Nazywam się Verlionn jestem sponsorem klubu Gryzonie742 , właścicielka to DemiLovato0603. Chciałabym Was bardzo zaprosic do klubu Gryzonie742 jest tam dużo zabaw, gier, konkursów z nagrodami np. na 10 sd prezenty ss. Jest w nim ponad 500 członków i możesz się w nim nawet za reklamowac wystarczy że zaprosisz 6 osób do klubu i gorący temat będzie twój. Proszę Was zapiszcie się Będę wam bardzo wdzięczna. To tyle mam nadzieję że się zapiszecie.  Zapraszam również na bloga www.stardollo.blogspot.com ;)

45 komentarzy:

  1. nie robię xP

    Olcia-Princess

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobię na koleżanki konto :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a dla mnie nie jest taka zła .
    zrobię ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. raczej nie będę robić


    Rajmana

    OdpowiedzUsuń
  5. mam jednak z tym samym proxy co gabisi dzialalo ;p heh

    OdpowiedzUsuń
  6. nie robię, brzydka jest
    lina199912

    OdpowiedzUsuń
  7. nie no jeszcze czego..ja nie zrobię ponieważ nie zbyt mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. brzydki nie zrobię ;/
    kicia398_

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie zrobię ;)
    Za dużo roboty ;)

    dominisia_kiss

    OdpowiedzUsuń
  10. Po mojej dzisiejszej przygodzie z ustawianiem proxy na darmowy telefon w kształcie ust, przy której o mało nie chciałam walnąć pięścią w mój komputer, wolę nie robić tych kwiatków, aby nie zaszkodzić moim nerwom, jak i mojemu komputerowi.

    OdpowiedzUsuń
  11. są za brzydkie na tyle roboty ;/

    kudlataxDheh

    OdpowiedzUsuń
  12. nie robię. sądzę, że nie warto..

    korbula12

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie warto. Szkoda mi czasu ^^.

    misseczka105

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie zrobię , sztuczne takie i to mocno widać (jak dla mnie ) poza tym nie chcę mi się tracić czasu na proxy . I raczej był by dla mojej medoll nie potrzebny xd


    -gabigepard

    OdpowiedzUsuń
  15. Nawet.fajny.ale.nie.robię. ;) jutro może

    OdpowiedzUsuń
  16. nie chce mi sie robic proxy ;d

    Demilka010

    OdpowiedzUsuń
  17. ja nie robię , nie podoba mi się :)


    MissNicol_2009

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie podoba mu się,nie robię. Mam pytanie kiedy będą wyniki na portret (namalowany własnoręcznie) .?


    GaBi024

    OdpowiedzUsuń
  19. zrobiłam bym ale jak by było bez prooxy ; /
    mychorek1

    OdpowiedzUsuń
  20. mi sie nie udalo ;(

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ładne, ale szkoda, że już za późno

    OdpowiedzUsuń
  22. nie robię darmówek, przy których trzeba zmieniać proxy

    OdpowiedzUsuń