2011/01/31

Disneydoll to plotka

Już większość pewnie o tym wie, jednak chcę aby to było wyjaśnione. Stardoll nie będzie sprzedawany Disney'owi, ktoś sobie robił żarty jak zakładałam od samego początku. Tutaj list jaki otrzymałam:

http://img690.imageshack.us/img690/2699/listru.png

W prezentacji Gosi Stardoll można także zauważyć wiadomość:

Dzień dobry Kochani! Cóż to za plotki odnośnie Disney'a:) Stardoll nie będzie sprzedany Disneyowi. Ach te plotki i łańcuszki szczęścia...nie wierzcie w takie kłamstwa...ja wiem lepiej:)))

Cieszę się że Józek i cała reszta nas nie opuszczą :D

60 komentarzy:

  1. ale jesteśmy naiwni <3

    OdpowiedzUsuń
  2. To dobrze ja już nie wiedziałam co o tym myślec.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też dziś dostałam taką odpowiedź ; D . Dobrze że to była tylko plotka , bo niewiem co bym zrobiła xdd .

    Ecia111

    OdpowiedzUsuń
  4. ufff


    anaser00 ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. tez dostałam właśnie identyczny list

    OdpowiedzUsuń
  6. medy2000 ona to wszystko wymyśliła, ma w swojej prezentacji napisane wszystko


    Rajmana

    OdpowiedzUsuń
  7. Też pisałam do adminów i dostałam tą samą wiadomość, cieszę się, że to była tylko plotka ;D

    LaDarcia1997

    OdpowiedzUsuń
  8. Uuuufff . xd w koońcu się wyjaśniło ;) Chodziarz ja już od 2 dni miałam podejrzenie , że to bleeef :)) Odkąd list sfałszowano :]


    -gabigepard

    OdpowiedzUsuń
  9. to dobrze ... jeśli byłą by to prawda to bym sie tak wściekła że cała moja kasa poszłąn a marne ;}

    OdpowiedzUsuń
  10. to b. dobrze : D

    Kasiek77Candy . `.`

    OdpowiedzUsuń
  11. :)ja już od rana o tym wiem :)

    do mnie też odpisał :)

    MissNicol_2009

    OdpowiedzUsuń
  12. uff, szczerze mówiąc prawie w to uwierzyłam...

    R.oxana

    OdpowiedzUsuń
  13. Haha, jeden blog o tym napisał i już cały stardoll w to uwierzył xD

    OdpowiedzUsuń
  14. uff... niektórzy to mają pomysły
    lina199912

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak się cieszę ;). Kiedy sfałszowali list już byłam pewna że to plotka na 99%, teraz na 100%.

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak więc nie będzie księżniczek ..; p

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciesze sie;D Napisali mi to samo. Ale ktos rozpuszczajac ten tekst nie mial za duzo rozumku ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. ja też dostałam taką odpowiedź

    rikki282

    OdpowiedzUsuń
  19. A kto to jest józek? xd ja mowilam ze ktos to podrobil. ;p ze jakis blog dla zamieszania ^^ i co, nikt nie sluchal :D

    DiamentOva

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak, całe szczęście!! :)
    Teraz spokojnie mogę kupić SS na rok. xD

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak dobrze..! :D
    Nawet nie umiem napisać, jak się cieszę! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. DiamentOva - Admin , wymyśliła go dulcenika z bloga uzaleznieni.blogspot.com : )

    Yeaaa ^^
    Aha i usunęli tą całą medy czy jak jej tam ...

    OdpowiedzUsuń
  24. a ja się tak przestraszyłam ..

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie. Tak przeczuwałam że to tylko czyjś wymysł. Cieszę się, że nie będziemy musiały być princesskami xd, ale bardzo chciałabym się dowiedzieć kim jest teen Józek xP. Czekam na odpowiedź.

    kudlataxDheh

    OdpowiedzUsuń
  26. Tak się bałam. Nawet moja koleżanka na kartce zrobiła petycję xD

    OdpowiedzUsuń
  27. No to nieźle się ktoś postarał, osiągnął swój cel i ma satysfakcję.. ;] Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  28. :)) gitesz majonesz.

    missmartysia98

    OdpowiedzUsuń
  29. Józek kocham cie. ;P

    Kasiek77Candy

    OdpowiedzUsuń
  30. Uff... No to już na bank Stardoll nie zamienia się Disneydoll. (:
    misshotly16

    OdpowiedzUsuń
  31. Od razu było raczej wadome że nie sprzedadzą :))w żaden sposób m się to by nie opłacało:((ale cóż dobrze wiedzieć że na pewno nic naszemu stardollowi nie grozi:))


    nick taki sam jak na bloggerze:)

    OdpowiedzUsuń
  32. ohhh. jak dobrze. !

    martinka9613

    OdpowiedzUsuń
  33. 2 razy mi tak odpisali więc juz się nie musze upewniać... NASZ STARDOLL <33333

    OdpowiedzUsuń
  34. Jeden człowiek, a potrafi wywyołać taką aferę ;D

    OdpowiedzUsuń
  35. a ja gdy przeczytałam o tym w jednym klubie, od razu wiedziałam, że to plotka. jakoś nie chciało mi się w to wiedzieć, a nawet wydawało mi się to idiotyczne. teraz wiem już w 100%, że moje przypuszczenia się sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  36. uuuuuuuuuuuuuuuuuuffffffffffffff

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo dobrze :)

    Fallen_Love

    OdpowiedzUsuń
  38. Dobrze, że się wyjaśniło..

    OdpowiedzUsuń