2011/01/26

Darmowa sukienka z "Zaplątanych"

EDIT od Gabisi:
Nie trzeba bawić się z proxy, wystarczy ją kupić tutaj:

http://www.stardoll.com/pl/starplaza.php?startItemIds=30383

Za link dziękuję Kawa007
___________________________________________________

Aby ją zdobyć należy:
1. Wyczyścić historię przeglądania.
2. Zmienić proxy na 62.189.102.229 port 80
4. Zalogować się.
5. Dodaj się do lubiących tą kampanię na facebooku.
6. Klikamy w pierwsze okienko po prawej stronie z obrazkiem sukienki.
7. Pojawi nam się gra, zagraj w całą tą grę.
8. Pojawi nam się okienko (jeśli się nie pojawia to odświeżyć, kliknąć CALIM REWARD.


9. Gotowe! :)
(Trzeba mieć konto poł. z facebookiem)
Za info dziękujemy andrzelikag ;)

49 komentarzy:

  1. nie zrobię bo brzydka jest ;(

    kudlataxDheh

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie będę robić.
    Za dużo z tym roboty ;)

    dominisia_kiss

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest błąd w Królowej Wybiegu http://img146.imageshack.us/img146/4579/69305005.jpg .. to jest chyba to samo co w CG

    OdpowiedzUsuń
  5. ja bym zrobiła ale nie umiem zmieniać proxy!!!!! ktoś mi zrobi?

    Malina_229

    OdpowiedzUsuń
  6. oto łatwiejszy sposób:

    1.wejdź na:

    http://www.stardoll.com/pl/starplaza.php?startItemIds=30383

    2.kup sukienke za 0sd ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. kawa007,nie ma jej w kasie..nie robie.
    Error

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już ją zrobiłam :)
    Mi się ona podoba. ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tam w proxy się pobawiłam, jak dla mnie nie ma w tym nic złego :)
    Ale jest brzydka. xd

    OdpowiedzUsuń
  10. zrobiłam..ujdzie w tłumie..jakoś nie za ładna-.-

    OdpowiedzUsuń
  11. nie podoba mi się.. nie robię :).

    korbula12

    OdpowiedzUsuń
  12. beynadyiejaaa. nie zrobie.=.-
    missmartysia98

    OdpowiedzUsuń
  13. jak ją zrobiłam to nie jest taka zła

    OdpowiedzUsuń
  14. zrobiłam ją przez tego linka XD
    mikeyla12magic1

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest brzydka, ale pewnie spzredam ;d

    OdpowiedzUsuń
  16. ja już kupiłam przez link:)
    lina199912

    OdpowiedzUsuń
  17. No faajna nawet, ale nie chce mi sie robic ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Własnie ją kupiłam za 0 sd ;P

    OdpowiedzUsuń
  19. No ja też kupiła,ale w schowku jest ;d

    OdpowiedzUsuń
  20. kupiłam ją w ty linku do starplazy , ale sprzedam ją

    OdpowiedzUsuń
  21. KUBA BY PRZEŻYĆ POTRZEBUJE POMOCY

    WKLEJCIE TO ZDJĘCIE Z OPISEM NA SWÓJ PROFIL ( zdjęcie ma zaledwie 24kb ) I POLEĆCIE ZNAJOMYM KAŻDA ZŁOTÓWKA RATUJE PSU ŻYCIE

    PILNE - Każda złotówka i dalsze przekazanie tematu na Waszych blogach pomoże Kubie!!!
    Pies został podpalony.
    Był w zamknięciu w kojcu,nie miał szans ucieczki.

    Zwyrodnialców nie znaleziono.

    Kuba ma liczne poparzenia i otwarte rany.Cudem przeżył.
    Potrzebne jest długotrwałe i kosztowne leczenie.
    Przebywa pod opieką Fundacji Mrunio.
    Dzięki wspaniałym ludziom ma szanse przeżyć, choć rany psychiczne na pewno się nie zagoją...

    KAŻDA ZŁOTÓWKA I NAPISANIE O TYM NA WŁASNYM BLOGU BĘDZIE DLA NIEGO POMOCĄ.

    Konto Fundacji Mrunio, na które można wpłacać datki na leczenie Kuby:
    Bank PEKAO S.A I O. w Kłodzku

    85 1240 1965 1111 0010 1171 6801

    OdpowiedzUsuń
  22. http://fashionmanicurepedikiur.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. ja kupiłam ; )

    SmileFunLove
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Zapraszam na bloga:
    stardoll-i-twoj-styl.blogspot.com
    Szukam redaktorek!
    Dodajcie się do obserwatorów!

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie robię, ale kupię. ;33

    OdpowiedzUsuń
  25. nie robię xd

    Olcia-Princess

    OdpowiedzUsuń
  26. zrobiłam ją bo mi sie podoba ;D

    misseczka105

    OdpowiedzUsuń