2011/01/12

Kilka info

Ta notka bd. taka zbiorowa, cały czas mi piszecie o tych rzeczach więc dodam, ale nie są one tak bardzo ważne.

1. Podrożało ss i stardollary kupowane przez telefon- dlaczego? To nie przez złośliwość adminów tylko dlatego że z nowym rokiem wzrósł VAT. Wszystko poszło w górę - rachunki, doładowania.

http://img269.imageshack.us/img269/5664/93747081.png

2. W Styling Studio można zmieniać odcień i przeźroczystość brwi & jest sporo nowych brwi do wyboru.

http://img254.imageshack.us/img254/3713/brwi.png

3. Kiedy kliknie się na jakiegoś pieska (wczoraj je pokazywałam) wydają one dźwięk - tzn. gadają ^^

http://i51.tinypic.com/2s997ad.jpg

63 komentarze:

  1. upalina, podnieca cię to?
    fajne są te zmiany z brwiami :D wcześniej już zauważyłam że to właśnie nie złośliwość adminów :// szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  2. i jeszcze dodali kilka nowych brwi
    Rybka989898

    OdpowiedzUsuń
  3. jesus wkoncu mam neta. i klawiature na chodzie.. :D
    A przyokazji to mi sie przydaly te informacje bo nie bylam na stardoll juz 3 dni! :[ ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiedziałam o tym xdd

    hannnah92

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też o tym wiedziałam xdd

    OdpowiedzUsuń
  6. Żal mi ich !!. Co oni sobie myślą !!. Niektórych nie stać nawet na ss za 9.99 !. Naszczęście ja nie należę do tych osób ktorych nie stać bo mam kase a inni już nie !. Ci admini przesadzają !!.

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne nowe rzeczy tylko to ss nie jest takie fajne ;D
    __________________________________
    CrazyStick

    OdpowiedzUsuń
  8. wiem.. Z drugiej strony 7 groszy to nie majątek! ..

    OdpowiedzUsuń
  9. ^^ fajnie że szczekają :D

    laskadjego09

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja wiedziałam, ale dzięki za podanie informacji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. weronika075 nie umiesz czytać? Gabi wyraźnie napisała że w nowym roku zwiększył się VAT. Mi się podoba opcja z brwiami:).

    OdpowiedzUsuń
  12. o wszystkim już wiedziałam ;D

    Magda.30044

    OdpowiedzUsuń
  13. o VAT-cie też slyszalam ale nie pomyślalm , że w superstar też będzie więkrzy vat :/

    milenaop

    OdpowiedzUsuń
  14. O wszystkim wiedziałam, ale ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiedziałam prawie o wszystkim oprócz tych o pieskach, gadają juhu! xd

    LaDArcia1997

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne są te pieski !

    kinderekX33

    OdpowiedzUsuń
  17. pierwswza sprawa złaaa!!! druga- fajna!! 3 - spoko !

    OdpowiedzUsuń
  18. O.o jeszcze o wszystkim nie wiedziałam ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie umiem się doczekać wyników konkursu na nagłówek. Ciekawe kto wygra, mam nadzieję, że nagłówek będzie fajny

    co do piesków: kupiłam sobie dwa:)

    OdpowiedzUsuń
  20. 1. Mi tak kilka groszy różnicy jakiejś wielkiej nie robi ^^
    2. Brwi strasznie cienkie są niektóre, ale jedne mi się spodobały ;d
    3. Wkurza mnie to jak se tak gadają xd

    OdpowiedzUsuń
  21. nie wiedziałam o tych pieskach :D

    [stardoll-z-rosalie.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  22. 1. Po jednym razie nie robi to różnicy, ale po kilku razach zdecydowaną. :/ Chyba nikt nie jest zadowolony. :/
    2. Fajnie. ;) Muszę przetestować nową opcję. Teraz chyba kredka do brwi nie jest potrzebna. ;p
    3. Mi to różnicy nie robi, nie mam zamiaru sobie sprawiać piesków.

    OdpowiedzUsuń
  23. o tych pieskach nie wiedziałam:)
    lina199912

    OdpowiedzUsuń
  24. No cóż, nie możemy mieć pretensji do adminów, bo to wina tylko i wyłącznie naszego jakże wspaniałego polskiego rządu. Temu niestety zapobiec nie można.

    Co do tych brwi, to uważam, że odwalili kawał dobrej roboty ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. 1. Totalny żal ! ;C
    2. super xd
    3. nie podobają mi się te psy ..

    OdpowiedzUsuń
  26. fajnie oprocz tego 2
    mikeyla12magic1

    OdpowiedzUsuń
  27. Rzeczy oczywiste. :) Tyle osób o tym donosi?

    OdpowiedzUsuń
  28. ale nie musieli zmniejszać ilości sd ;/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. w końcu można kolory brwi zmieniać...

    OdpowiedzUsuń
  31. nie no z tymi psami to się uśmiałam ;) Wkładam go do schowka, a ten znowu gada, znaczy już jak jest w schowku ;D

    OdpowiedzUsuń
  32. Dokładnie, głupi vat.. T_T

    OdpowiedzUsuń
  33. Wiedziałam .. ' :P
    A te vat'y ...
    Masakra , :P

    OdpowiedzUsuń
  34. Wiedziałam, tylko nie o tych psach. Kupiłam jednego by sie przekonać i się zszokowałam xD

    OdpowiedzUsuń
  35. lol, a mi jakoś nie gadają :/ zepsute jakieś pewnie

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  37. brwi - fajne.
    pieski - trochę porażka.

    OdpowiedzUsuń
  38. Wreście można zmieniać kolor brwi!

    OdpowiedzUsuń
  39. No tak, VAT podnieśli to jesteśmy stratni, ale za to mamy również jakieś korzyści (np. tańszy gaz) a to jest chyba ważniejsze niż SS.
    Brwi nawet niektóre fajne i super , że można cieniować, bo nieraz wkurzało mnie , że były takie ciemne.
    A pieski mi się nie przydadzą, więc wzięłam tylko tego darmowego ^^

    sindi0802

    OdpowiedzUsuń
  40. jestem ciekawa ile będzie ss za rok kosztować ...

    OdpowiedzUsuń
  41. Przeklęty vat ; //

    Super, że można zmieniać kolor brwi : ) Jest tylko problem z tymi co kiedyś były jako jedyne jasne. A przy okazji, nie można używać tych takich 'kredek' do brwi, przynajmniej nie można było.

    Z tymi psami to chyba adminom odbiło. Może ktoś był na imprezce wrócił do domu i je wstawił przez przypadek? Same w sobie to niech już sobie będą, w końcu to taka reklama, ale, że gadają, to lekkie przegięcie XD

    OdpowiedzUsuń
  42. No nic się nie poradzi, w tym roku wszystko podrożało.. :/
    Opcja z brwiami jest super ^^
    Pieski słodziutkie <33

    OdpowiedzUsuń