2011/01/14

Mam stardollowy talent!

Ogłaszam iż wczoraj rozpoczął się konkurs "Mam stardollowy talent". Bardzo zachęcam do wzięcia udziału gdyż można wygrać b. dużo rzeczy ;) Można startować w kategoriach:

1. Najzdolniejszy grafik komputerowy.
2. Najzdolniejszy projektant w Star Designe.
3. Najbardziej utalentowany projektant ubrań męskich.
4. Najbardziej utalentowany projektant ubrań damskich.
5. Najladniejszy makijaż.
6. Najbardziej stylowa Medoll.
7. Najlepsza sceneria.
8. Najlepszy projektant dekoracji do apartamentu w Star Designe.
9. Najlepszy projektant wnętrz (w my suite).
10. Najbardziej kreatywny projektant ubrań (stworzyć coś z niczego)
11. Najlepszy twórca prezentacji
12. Najlepszy blogger o Stardoll
13. Najlepszy blog o Stardoll (aby się zgłosić trzeba być partnerem akcji)

Strona konkursu:

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi2YFT_SWstMQ6l0kjtPjE1-QJv_bS-03nJcgjsvj13KoDnoyFuD-TBN-25EJSgXfnD3t19n6v0MecGJkjMvJoRa2PUTo_nxUtZHlxem0Xvp4Gm1m09KY-NkMHnbHQ-xHP4iJYoyGdiuZo/s1600-r/napis1.jpg

47 komentarzy:

  1. Bardzo dobry pomysł z czymś takim,wezmę udział w kategoriach:4 5 i 6

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie biore w niczym , nie lubie takich konkursow ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. pomysł dobry, ale bardzo podobne do stardollowych globów .

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wezmę udział w 5 i 6. Moim zdaniem to bardzo fajny pomysł : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem czy się nadaję ;P Możę do makijażu ? Ale nie uważam się za jakiegoś mistrza czy coś ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. biorę udział w kategorii 7 :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Do Milapati:
    No może trochę ale według mnie lepiej zorganizowane ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem czy wezmę udziaał ..

    -gabigepard

    OdpowiedzUsuń
  9. Może wezmę udział w czymś, ale nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  10. wezme udzial napewno :D
    Powodzenia dziewczyny'^^

    OdpowiedzUsuń
  11. ja się zgłaszam do dwóch kategorii

    laskadjego09

    OdpowiedzUsuń
  12. może się zgłoszę zobaczę jeszcze ;)
    Rajmana

    OdpowiedzUsuń
  13. mam komentarz ale trochę nie na temat ...
    kiedy przyjmiecie jakiegoś nowego redaktora ?
    wiem , że dużo zgłoszeń jest , ale wszyscy się pewnie niecierpliwią ; ]
    ja też ;)

    SmileFunLove

    OdpowiedzUsuń
  14. moze wezme udział
    mikeyla12magic1

    OdpowiedzUsuń
  15. SmileyFunLove- czytasz mi w myślach xD Zaglądam tu codziennie i wyglądam wyników konkursu, ale na razie nic. Poczekamy, pożyjemy, zobaczymy...

    OdpowiedzUsuń
  16. ja nie wezmę udziału
    lina199912

    OdpowiedzUsuń
  17. Weszłam ale udziału chyba nie wezmę. Konkurs Fajny xdd

    hannnah92

    OdpowiedzUsuń
  18. Pomysł niezły, ale nie wezmę raczej w niczym udziału , bo nie mam czasu i talentu ;p

    sindi0802

    OdpowiedzUsuń
  19. Hmmm. xD Może się zgłoszę do makijażu, no nie wiem .. jeszcze pomyślę . ;]

    OdpowiedzUsuń
  20. Hmmm. xD Może zgłoszę się do makijażu. Możee. nie wiem jeszcze, pomyślę ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. ja raczej nie wezmę udziału...

    kinderekX33

    OdpowiedzUsuń
  22. zastanowię się , ale wątpię że jakbym wzięła udział to bym coś wygrała, ale próbować można xD

    OdpowiedzUsuń
  23. Może wezmę udział ...


    CrazyStick

    OdpowiedzUsuń
  24. ja jeszcze w sumie nie jetem pewna w której kategorii wezmę udział :p
    MissNicol_2009

    OdpowiedzUsuń
  25. Heh, ja udziału nie biorę..
    Ale życzę powodzenia tym, co biorą. :]

    OdpowiedzUsuń
  26. udziału nie biorę, ale powodzenia ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja też nie biore udziału i powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja jeszcze zobaczę
    I życz wszystkim powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  29. Zapraszam do konkursu, sama jestem sponsorem :)

    o.paula121212

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja biorę udział w paru kategoriach ;d

    OdpowiedzUsuń
  31. nie zg sie, i tak to nie ma sensu. Nie wygram.

    OdpowiedzUsuń