2011/01/17

Metamorfoza

Do metamorfozy wybrałam: weronika8377

Przed: Na pierwszy rzut oka to nie jest tak źle. Nie podobają mi się tylko te rzęsy oraz  gwiazdki na nosie. Makijaż trochę niestaranny, mogło być lepiej. Daję 6/10

http://img26.imageshack.us/img26/5870/przedm.png

Po: Hmm, co tu dużo mówić. Zmieniłam fryz, pomalowałam powieki na wiśniowy, brązowy i biały + kredka czarna i biała. Wywaliłam wszystkie dodatki.

 http://img708.imageshack.us/img708/7725/84579294.png

Lepiej po czy przed?

67 komentarzy:

  1. Bez urazy, ale lepsze Po :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie obraź się ale ani przed ani po ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Lepiej Po..Śliczny makijaż..może bym jeszcze usta pomalowała ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. dwa są całkiem ładne, w pierwszym nie podobają mi się pieprzyki i gwiazdki (?) na nosie.
    Usta ogółem są za wysoko, no i za tym odcieniem skóry nie przepadam.

    Po jest chyba lepsze ;d
    Agusiaa11

    OdpowiedzUsuń
  5. Po! Wygląda tak po prostu fajniej. Przed za dużo wszystkiego, po naturalnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Robisz śliczny make-up ; )) ; 3

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo lepiej wygląda PO!!
    Ty to masz gust ; p

    MissWeraDonna

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę , że po bardzo ładnie . Tak w twoim stylu . wzasaddzie to troche podobnie to poprzedniej.
    Nie mam nic do PRZED , no ale PO wygrało ;)
    Patrycja-10L

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się stanowczo podoba 'Po'. W wersji 'Przed' byłoby ładnie gdyby tylko te powieki nie były tak oszpecone.. no i ta kreska pod ustami..

    OdpowiedzUsuń
  10. lepiej po ;)
    Sądzę, że przed jest za dużo make-upu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Po jest ładnie, być może dodałabym tylko kapkę błyszczyku. Szkoda, że dollka ma karnację jak serek Hochland. xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Po cudnie zrobiłas ;)
    Ale moglas znizyc te usta, bo za wysoko wygladaja beznadziejnie ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. PO o wiele lepiej :)


    Fallen_Love

    OdpowiedzUsuń
  14. lepiej jest po lecz usta są za blizko nosa powinnas obnizyc troszeczke.

    OdpowiedzUsuń
  15. Po ale nie chcę obrazić

    OdpowiedzUsuń
  16. oczywiście PO, ale na miejscu weroniki zmieniłabym te usta, bo robią jej coś dziwnego z twarzą... czego nie potrafię w żaden sensowny sposób wyjaśnić :P

    VenusVirgin

    OdpowiedzUsuń
  17. PO zdecydowanie lepiej.
    Świetny makijaż. Przed fatalne są te gwiazdki i pieprzyki, a w makijazu nie ma przejścia między kolorami, ale i tak nie jest zle.

    1Kama1

    OdpowiedzUsuń
  18. zdecydowanie PO. :) śliczny ten makijaż ! xD te oczyy <3.

    OdpowiedzUsuń
  19. Oczywiście że po :))

    marti_xdd

    OdpowiedzUsuń
  20. Nienawidzę tej karnacji.

    Lepiej po, ale mnie 'po' nie usatysfakcjonowałoby. Są niedociągnięcia.

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj, zdecydowanie po :)


    Rajmana

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdecydowanie po! : ]

    Kitka1311

    OdpowiedzUsuń
  23. Oczwiście PO. lecz przed też nie była taka zła ;) Nie podobały mi sie wczesniej te rzęsy, tak jak ci ;)
    pozdro klaudynka016

    OdpowiedzUsuń
  24. 1 obrazem mi się do końca nie chce załadować ale już widzę po make-upie. Na 1oo % po ;D

    Magda.30044

    OdpowiedzUsuń
  25. ładniejsze po ... chociaż tu i tu można by było coś zarzucić .; )

    OdpowiedzUsuń
  26. PO lepiej , ale mogła byś niżej wziąć usta :D
    ~madzik9666

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow, po ładniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. w oby wersjach coś bym poprawiła ( bez obrazy )
    zdaje mi się, że medoll znacznie lepiej wyglądałaby w innej karnacji - ''chińczyk'' nie jest w moim guście ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zdecydowanie lepsze PO. Bardzo ładny makijaż,uwielbiam fiolet. Wg mnie doll przed jest okropna,a to wszystko przez te rzęsy. Bez urazy,oczywiście (;

    OdpowiedzUsuń
  30. Widzę że lubisz delikatne makijaże :) Ładny po.

    o.paula121212

    OdpowiedzUsuń
  31. Dużo łądneij MeDoll wygląda po metamorfozie. Śliczna fryzura. Jednak szczególnie podobają mi się, to jak pomalowałaś Gabisiu oczy. Przed metamorfozą nie podobały mi się szcególnie te kolczyki na nosie, sztuczne rzęsy, które są stanowczo za długie i ułożenie pieprzyków w okół oka.

    LealAngel

    OdpowiedzUsuń
  32. zdecydowanie po

    OdpowiedzUsuń
  33. weronika8377 nie obraź się, ale zdecydowanie lepiej "po".

    OdpowiedzUsuń
  34. Po też mi się za bardzo nie podoba. Jednka jest lepiej niż przed.

    OdpowiedzUsuń