2011/01/15

Mini konkurs

Pytanie: Jaki będę jeść budyń.?
Nagroda: 20 stardollarów

Wygrywa malutkamisia, odp. to KRÓWKOWY :D Zgłoś się na konto dyaxx
________________________________________________
Reklama
Hej z tej strony pininka. Zapraszam Was na mojego nowego bloga http://pininka-stardoll.blogspot.com Jest tam wiele konkursów i nie tylko jesli będzie nas aż 100 zrobię wielką loterię w której do wygrania będzie aż 200 i 100 stardollarów. Aktualnie organizujemy konkurs kilku etapowy,jeśli chcesz to i ty weź udział. Do wygrania 90sd,40sd,20sd oraz wyróżnienia i reklamy.

93 komentarze:

  1. Malinowy ;) PS: Moj ulubiony
    kicusia_83

    OdpowiedzUsuń
  2. śmietankowy? jak taki jest XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. malinowy poziomkowy wieloowocowy

    olusia_09

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekoladowy ^^
    Koffam BuDyŃ Czekoladowy ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. który ma sam w sobie cukier ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Waniliowy z truskawkami :)

    Zapominalska5

    OdpowiedzUsuń
  9. O ja wiem..
    taki zielony ... tylko jak on się nazywa ; O o. wiem PISTACJOWY

    OdpowiedzUsuń
  10. a może budyń 'Słodka Chwila' ?

    OdpowiedzUsuń
  11. kokosowy?cappucino?orzechowy? xd


    truskaffka_

    OdpowiedzUsuń
  12. z nutellą, ja jem tak z kuzynką u babci ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. ja obstawiam na wieloowocowy


    kiczka1998

    OdpowiedzUsuń
  14. śmietankowy;]
    ja przed chwilą jadłam czekoladowyxD

    kimii122

    OdpowiedzUsuń
  15. krówkowy !? xD

    malutkamisia

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekoladowy ? :)

    lollitka

    OdpowiedzUsuń
  17. truskawkowy albo waniliowy z rodzynkami
    Bella-Michasia

    OdpowiedzUsuń
  18. Śmietankowy? Jakoś nie mam pomysłów...

    Cullenka123

    OdpowiedzUsuń
  19. Już na pewno powiedzieli dobrze . xd

    OdpowiedzUsuń
  20. Czekoladowy.

    Emma_Gilbert19

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja bym odpowiedziała, że czekoladowy ^^ ale pewnie już ktoś zgadł . ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy bym nie wpadła na to, że krówkowy xd Gratuluję ; DD

    sindi0802

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje :). Ja też bym nie wpadła na krówkowy.

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratki ... nie wpadła bym na to :)
    Rajmana

    OdpowiedzUsuń
  25. Lol krówkowy :O
    to było trudne... xdd

    OdpowiedzUsuń
  26. Hehe , krówkowy... nie wpadłabym x D

    OdpowiedzUsuń