2011/01/12

Spoilery

Za wykonanie dziękujemy gabigepard ;)

http://oi54.tinypic.com/f1mybp.jpg

39 komentarzy:

  1. Niektóre są ładne ... ale jest ok ;]

    wikusia191

    OdpowiedzUsuń
  2. kilka z nich to nowy styled outfits ;p

    zapraszam do konka na miss bloga : www.swiat-stardoll-24h.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest już nowe Hot Buys :)

    Olcia-Princess

    OdpowiedzUsuń
  4. parę rzeczy jest ładnych ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. z 4 ładne widzę ;^^

    -gabigepard

    OdpowiedzUsuń
  6. nic specjalnego ... tak, tak wiem powtarzam się ale ostatnio NIC SPECJALNEGO na stardoll nie dodają jak dla mnie oczywiście ;)
    Rajmana

    OdpowiedzUsuń
  7. Tylko 2 rzeczy mi sie podobają..;D

    OdpowiedzUsuń
  8. niektóre sa bardzo wiosenne
    mikeyla12magic1

    OdpowiedzUsuń
  9. Niektóre Ładne. ;P


    hannnah92

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się nie podobają , nie kupię nic ( oprócz butów HB , bo zbieram ) .

    OdpowiedzUsuń
  11. `. Fajne są ;P ;D :).``. hehe

    CrazyStick

    OdpowiedzUsuń
  12. takie sobie, tylko kilka rzeczy mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  13. jedyne co mi się podoba to buty HB :3

    OdpowiedzUsuń
  14. ze 3 rzeczy mi się tylko podobają

    OdpowiedzUsuń
  15. Nic mi się nie podoba. Zobaczymy jak te rzeczy będą wyglądać na doll.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie za bardzoo,ale jest parę fajnych rzeczy ; )

    OdpowiedzUsuń
  17. Niektóre mnie powalają. xd
    Chociażby te spodnie w "coś białego" xd

    OdpowiedzUsuń