2011/01/17

Zagrożony gatunek

Kolejnym zagrożonym gatunkiem jest dziobak.
Możemy go zaadoptować tutaj:

http://img402.imageshack.us/img402/7325/dziobakl.png
Dziobak to przedziwny ssak z grupy stekowców, który składa jaja jak gad, ale karmi swoje dzieci mlekiem jak ssak. Jego ciało przypomina bobra, dziób jak u kaczki, a futerko jak u wydry. To prawdziwa mieszanka wszystkiego co najlepsze! - Stardoll.com

 Podoba się wam? :)

http://tapety.joe.pl/tapeta/zwierzeta/inne/dziobak-na-tle-zieleni.jpg

78 komentarzy:

  1. ,, Oto jaja znoszący ssak, który rusza na akcję ,,- Fineasz i Ferb xD
    Moja kuzynka co cały czas ogląda jak u niej jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodziak :D Gdzie jest Pepe? :D Uwielbim to Grrrr... <3 xD

    OdpowiedzUsuń
  3. w realu o wiele ładniejszy niż na stardollu .

    OdpowiedzUsuń
  4. pepe pan dziooobak!
    Extra! uwielbiam dziobaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie mało przydatny o_O
    Ale może być ^^ .. ii fakt faktem , kojarzy mi się z Pfineaszem i Ferbem .;P

    oOo Pepe ... hehe . ;D

    katie828

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. OoO.. nareszcie ukazały się gatunki ;D fajny jest ;PP

    CrazyStick

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mi się skojarzyła ta bajka, gdzie był Pepe Pan Dziobak. :D

    Dziwne stworzonka, ale zaadoptuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy ja wiem czy ładny;D
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  10. sweet :*

    marti_xdd

    OdpowiedzUsuń
  11. gdyby nie fineasz i ferb nikt nie wiedziałby o jego istnieniu :P
    Lavigne-Lady

    OdpowiedzUsuń
  12. PePe Pan Dziobak ;) Śliczny :D



    Rajmana

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie, myślałam, że tylko w 2010 roku będzie ta akcja 'ZAGROŻONE GATUNKI'.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyszedł mi na myśl Pepe Pan Dziobak xDD

    OdpowiedzUsuń
  15. Lavigne-Lady - hehe , ale mnie rozwaliłaś x D

    Zaadoptuję ; )
    Peppe panie dziobaku , witaj w moim apartamencie x D

    OdpowiedzUsuń
  16. Słooodziak! Kocham zwierzaczki! ;-)
    Tylko tych brzydkich i niebezpiecznych wolę nie przytulać..
    Ten jest fajniutki ^.^

    Yuko93

    OdpowiedzUsuń
  17. śmieszny , dziwny nie zaadoptuję ;)

    -gabigepard

    OdpowiedzUsuń
  18. Śmieszny.. Agent Pee . xdd


    hannnah92

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny dziopak wystepuje w "Phineas i Ferb" : Pepe Pan dziopak ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja nie wezmę, ale śmieszny. od razu kojarzy mi się z disney channel, który moja siostra ogląda nałogowo.
    lina199912

    OdpowiedzUsuń
  21. haha :> śmieszny ! ale fajny ;*

    kinderekX33

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziobak :D Mój chłopak tak do mnie mówi :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Pół na pół...

    OdpowiedzUsuń
  24. pepe pan dziobak!! xD

    OdpowiedzUsuń
  25. fajnie ze stardoll zrobił w tym roku również zagrożone gatunki, pomijając jego częste błędy,

    OdpowiedzUsuń
  26. fajnie O.O

    już go mam

    MissWeraDonna

    OdpowiedzUsuń
  27. Hehe :) Te zwierzątka sa takie śmieszne :) Zaadoptuje.

    OdpowiedzUsuń
  28. Oczywiście ,że robię ;)

    Fallen_Love

    OdpowiedzUsuń
  29. Na pewno go zaadoptuje.

    gusion

    OdpowiedzUsuń
  30. kurczę, wiem, że to nie jego wina, ale nie jest zbyt piekny ;D a na stardoll to już w ogóle się postarali żeby go oszpecić...

    VenusVirgin

    OdpowiedzUsuń
  31. no, ale i tak go adoptuję oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
  32. Pepe Pan Dziobak. :33 Słoodki. ;3

    OdpowiedzUsuń
  33. Nawet taki... No może być. ;dd

    dorotka7550

    OdpowiedzUsuń
  34. pepe pan dziobak...w realu lepszy xD

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajniusi xD Zaadoptowałam Pepe Pana Dziobaka xD

    OdpowiedzUsuń
  36. Słodziutki . : D
    Realny lepszy . : D

    OdpowiedzUsuń
  37. tak, bardzo ładny dziobak, chociaż widywałam ładniejsze ;)

    o.paula121212

    OdpowiedzUsuń
  38. Całkiem fajny ;) Dobrze, że Stardoll organizuje takie akcje :) Napewno zaadoptuję go :)

    LealAngel

    OdpowiedzUsuń
  39. "oto jaja znoszący ssak, który rusza na akcję, płasko stopy płasko dzioby do walki wielki ma dryg" - phineas & ferb
    hah :d
    tylko z tym mi się kojarzy : )
    oczywiście adoptuję : )

    OdpowiedzUsuń
  40. kulotacio - fajny tekst ;p

    Pamitam ten tekst, bo tez to ogladam ;p

    Wiem jestem dziecinna ;d;d;d, ale nie przepadam zbyt za ta bajka. Sminska jest i tyle, a ogladam ja z nudow ;p

    OdpowiedzUsuń