2014/10/09

Must have

Kolejny kolor, który jest na topie to pomarańcz. Pomarańcze, mandarynki, w ubiegłym tygodniu cytryny - jak widać królują cytrusy. W poprzednim sezonie orange również był modny, ale nie było tego tak bardzo widać.
Mój stosunek do tego koloru jest neutralny. Uważam, że to ładna barwa, ale nie szaleje za nią. Wydaje mi się, że jest trudna do wykorzystania. Niektóre odcienie są bardzo intensywne, a przecież nie wszystkim pasuje taka "neonówka". Trzeba być ostrożnym. Przezornie trzeba dobierać również pozostałe częsci look'u, ponieważ pomarańczowy jest trudnym kolorem i nie wszystko do niego pasuje. Myślę, że najbezpieczniejszym połączeniem jest tradycyjna czerń, ale i przy tym trzeba być ostrożnym, żeby nie przesadzić. Trochę się namęczyłam przy tworzeniu mojej stylizacji, bo i mnie spotkał ten problem - nie bardzo wiedziałam z czym połączyć pomarańczową spódnicę i top. Jak widać, poszłam po najmniejszej linii oporu, ale mam nadzieję, że nie macie mi tego za złe.
Pamiętacie ? Jeśli zostały Wam jakieś rzeczy w cętki z poprzedniego sezonu, teraz też się przydadzą. Kiedyś w znanym i "lubianym" Callies Pick's była kolekcja nawiązująca do panter. Zainwestowałam wtedy w żakiet, który możecie zobaczyć na poniższym obrazku. Przez długi czas zalegał w mojej szafie, aż w końcu postanowiłam go sprzedać. Jednak, gdy go wystawiałam, coś mnie tknęło i postanowiłam potrzymać go jeszcze trochę. I proszę ! Świetna decyzja.
Być może nie wszystkim się podoba ten trend, ponieważ cętki i różne inne pantery często kojarzą się z kiczem. Ale przecież od tego mamy projektantów - kto tak dobrze, jak nie oni, przekształci obciach w kwintesencję elegancji ? Musicie wiedzieć, że odkąd obejrzałam kilka zdjęć z pokazów, zupełnie zmieniłam zdanie o kocich cętkach. Jak wcześniej kojarzyły mi się z lamparcią, tandetną miniówką, tak teraz uważam, że to klasyka i wcześniej wspomniana elegancja.



A Wy co myślicie o cętkach ? Kicz czy elegancja ?

8 komentarzy:

  1. Obie stylizacje są prześliczne , ale bardziej podoba mi się pierwsza. A co do cętek , one nie są kiczowate ...

    monusia55

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby dwa nie przemawiają do mnie.
    JuluskaDisney

    OdpowiedzUsuń
  3. 1 stylizacja bardzo mi się spodobała :) Co do cętek to uważam, że nie zawsze są kiczem. Niektóre ubrania w cętkę są kiczowate a niektóre nie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Pomarańcz.Pomarańcz będzie raczej na topię jesieni przez długi,długi czas razem z czernią i brązem.A co do panterki to raczej nie będę wielbicielką jej,uważam,że jest nie dla mnie lubię bardziej rzeczy pomieszane z jakimś żywymi kolorami lub rzeczy ciemne (: Uwielbiam też koszulę,swetry i oczywiście kołnierzyk.
    Ninasiaa

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacje sa bardzo ladne ale bardzej podoba mi sie pierwsza.Moim zdaniem panterka nie jest kiczowata ale elegancka.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie podobają mi się te stylizacje nie wiem w sumie dlaczego . W ogóle nie przepadam za tym kolorem jeśli chodzi o ubrania
    CukierkowaJa

    OdpowiedzUsuń