2014/10/03

Spotlight

Przeglądając dziś swoją Stardoll'ową pocztę, zobaczyłam wiadomość, że jako SS mogę skorzystać z nowej funkcji o nazwie Spotlight. Jeśli dobrze kojarzę, jakiś czas temu możliwość ta została zaoferowana tylko Royalty. Sam sposób działania tej nowości, polega to na tym, że przesyłamy zdjęcie naszej doll, a inni użytkownicy mogą je komentować lub też "serduszkować". Zdjęcia ukazują się w nowej zakładce, którą już pewnie większość zauważyła, ponieważ mieści się między "News'ami", a "Moją stroną". Fotki podzielone są na trzy kategorie: moda, piękno i dekor. Możemy przesyłać jedno zdjęcie dziennie, do wybranej przez nas kategorii.
Uważacie tę opcję za przydatną? Będziecie z niej korzystać?


10 komentarzy:

  1. tak jak pisałam wcześniej uważam, że to fajna opcja i cieszę się, że udostępnili ją również ss :)
    CukierkowaJa

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się bardzo podoba i szkoda że aktywowali ją dopiero teraz ^ ^

    ~GreatGoldSilver

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje się być fajna, ja nie jestem SS, ale jak będę użyje :)))

    JuluskaDisney

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś w stylu stardollowego tumblr.Dla mnie opcja nieprzydatna,nawet jakbym miała ss to pewnie nie skorzystałabym.
    Lookiet

    OdpowiedzUsuń
  5. W końcu mogę z tego skorzystać.
    tamacia9

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesety nie jestem SS :/

    sonia17095

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie zupełnie nieprzydatne :/

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jestem superstar ;/ Szkoda ;c

    monusia55

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mogę skorzystać z tego bo niestety nie jestem superstar :(
    Ninasiaa

    OdpowiedzUsuń