2014/10/04

Starcie Stylistów

 
Poprzednie Starcie zwycięża swetowa! Gratulacje! 
Po nagrodę zgłoś się do Kaja1706. Masz na to 24h.

  _______________________________________________
Dostałam tylko jedną pracę od Avril_EmoPunk, za którą dziękuję.
 _______________________________________________
Następne starcie - zmiana zasad:

Przepraszam, że kolejny raz będę zmieniać zasady, ale sami wiecie jak to jest. Głupio mi, gdy nie mam co opublikować, bo nikt nie nadesłał pracy.
Od teraz obowiązuje zasada KTO PIERWSZY TEN LEPSZY, czyli nie ma żadnej kolejki. Będę publikować dwie pierwsze prace, które do mnie nadejdą. Jeśli nie chcecie robić stylizacji "na marnę", możecie do mnie napisać e-mali lub prywatną wiadomość na Stardoll i wtedy odpowiem Wam, czy mam już komplet prac lub czy możecie jeszcze nadesłać swoją.
Zasady zmieniam z myślą o osobach, które naprawdę chcą wziąć w tym udział i czekają na swoją kolejkę, która niestety jest "tamowana" przez osoby, które się zgłosiły i mają to gdzieś. 
Nowe zasady obowiązują od dziś. Mam nadzieję, że nie macie mi tego za złe.

Informacje do następnego starcia:

Temat: Aktor horroru.
Modelka: Darx94

Przypominam, że na wysłanie podpisanych stylizacji macie czas do czwartku! (wysyłacie je na e-mail: lisek412@gmail.com; dobrze by było, gdyby screeny były zrobione na białym tle).

15 komentarzy:

  1. Tzn ? Chodzi Ci o to, aby było bez kolejki, tylko miałabym publikować więcej prac ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niedługo wyślę :)
    Podobają mi się zasady
    JuluskaDisney

    OdpowiedzUsuń
  3. Oto moja praca ;)
    Link : http://www.bankfotek.pl/view/1796884

    monusia55

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochani, mam już komplet prac :) Czekajcie do następnego Starcia !

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia! :) Podoba mi się przysłana stylizacja :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm... czyli co ze mną? Wygrałam walkowerem ? :)

    Avril_EmoPunk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) W następnym Starciu pojawi się informacja i wtedy będziesz mogła się zgłosić po nagrodę.

      Usuń
  7. Dziękuję za głosy : ) Szkoda, że mało osób przysyła prace, bo bardzo podobają mi się te posty. Pomysł na przesyłanie prac bez kolejki jest fajny, ale może powinnaś wprowadzić zasadę, że ta sama osoba nie może brać udziału dwa razy pod rząd.

    swetowa

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się, to byłoby najlepsze wyjście.

    OdpowiedzUsuń