2021/06/02

1:3

Na potrzeby dzisiejszego posta znowu wybrałem coś limitowanego. Jeansy, które miałem na swoim poprzednim koncie i beznadziejnie stylizowałem xd Bodajże w 2017 roku kupiłem je za 200sd. Już wtedy można to było uznać za dobrą okazję, bo są warte dużo więcej. Ogólnie trudno je zdobyć. Te spodnie to NY Used Denim z Young Hollywood. Wie ktoś z Was może z którego roku są? Bardzo podoba mi się ich krój, podwinięte nogawki, kolor i ślady noszenia. Nie wiem jednak, czy na dzisiejszych ulicach są tak trendy. Dajcie znać, czy nie jest to przypadkiem coś niemodnego ;) Poniżej standardowo trzy stylizacje. Pierwsza - ciepły zwyklaczek rodem z 2016 roku, kojarzy mi się z Kasią Tusk nie wiem czemu; druga elegancka z dodatkiem casualu; ostatnia letnia poplamiona kolorami. Która z nich to Wasz ulubieniec?



14 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się pierwsza i druga propozycja. Sama w 2016-2017 miałam kilka par takich jeansów ale większość sprzedałam. Obecnie jestem fanką jakiś materiałowych z długimi, szerokimi nogawkami, a jeśli już jeansy to dzwony lub długie z opadającą nogawką i takie też częściej widzę na ulicy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) u mnie nadal podobne sa szafie, lubie tez cropped i wszelkie kroje wzorowane na latach 90 :) u dziewczyn dzwony i dlugie naprawde ladnie wygladaja :)

      Usuń
  2. drugi zestaw jest ładny :) kiedyś chciałam mieć te spodnie,dzisiaj raczej już bym ich nie szukała bo nie umiałabym nic z nimi zrobić przez ich szeroki krój...doszukałam się w necie i te spodnie są z 4 kolekcji z 2013 roku :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kroj jak kroj, gorzej z nizszym stanem :/ nie sadzilem ze sa one az tak stare! Nie wiem jak Ty ale widuje je baaardzi rzadko :/ albo taka koszulka Elle Say Ahh Tee...

      Usuń
    2. szczerze to ja już w ogóle nie przesiaduję na bazarze,bo tam nie idzie niczego znaleźć xD wszystko jest drogie i a jak cos taniego to jakieś takie szmaty za przeproszeniem,więc niestety nie wiem czy łatwo jest je znaleźć

      martusia-16

      Usuń
    3. Zgadzam sie w 100% 😂 mega rzadko jest cos wartego w ogole uwagi. Bazar powinien być naprawiony, ta badziewna wyszukiwarka ktora wiele razy pod rzad nic nie wyszukuje albo kategorie ktore nie uwzgledaniaja wszystkich rzeczy. W ogole nie wiem czemu nigdy nie bylo tak ze przy wyszukaniu wszystko z danym filtrem sie nie wyswietlilo...

      Usuń
    4. ja kiedyś potrafiłam co i rusz znaleźć jakieś perełki i to za grosze,a dzisiaj niczego nie idzie tam znaleźć....dawniej nawet za te głupie starmonety łatwo było znaleźć jakies fajne ciuchy a teraz to tylko jakieś duperele znajduje :( albo tak jak piszesz że zaznaczysz co chcesz a nie znajduje nic albo 5 razy to samo pokazuje

      martusia-16

      Usuń
  3. Dwa pierwsze zestawienia są moimi ulubionymi :D Pierwsze idealne na wyjście na uczelnie (jak się jeszcze chodziło), a drugie to taka randeczka w restauracji :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się podobają te spodnie, tak jak wszystkie 3 propozycje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda to wszystko bardzo fajnie, ciekawa jestem tych zestawów na dollce.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza stylizacja to zdecydowanie moja ulubiona. Sama bym się tak ubrała ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy zestaw to petarda! Uwielbiam takie klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kojarzę te spodnie, ale coś mnie w nich odrzuca. Pierwszy zestaw jest najlepszy

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie zestawy prezentują sie ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń