2021/06/27

Nowości

Rozgardiaszu w życiu ciąg dalszy, ten tydzień jakimś cudem był jeszcze bardziej intensywny niż poprzedni. Przeprowadzka, dopinanie sesji, załatwianie spraw przed długim wyjazdem no i praca która zabiera 1/3 godzin z dnia. Masakra, no ale przejdźmy już do nowości z tego tygodnia.

Poniedziałek Tingeling Couture:


Pozytywne zaskoczenie. Już myślałam że Stardoll zupełnie zapomniał jaki miesiąc trwa, ale lepiej późno niż wcale. Ubrania w większości bardzo fajne i cieszy mnie najbardziej fakt że są w wersji na damskie i męskie ciało.

Środa Callie's Picks Decor:


Odgrzewane kotlety sprzed wielu lat za horrendalnie wysokie ceny, ale tutaj to nic nowego w tym sklepie. Jakaś nutka nostalgii jednak gdzieś się przewija. Jest rzecz z tej kolekcji, której nie mieliście?

Piątek i TressUp:


Spora porcja nowych fryzur. Cieszycie się? W sumie chyba niewiele osób jeszcze z nich korzysta, teraz trumfy święcą peruki z Design wg moich obserwacji. A sklep nie był aktualizowany od dawna.


Jak wam minął ten tydzień? I co sądzicie o nowościach?

11 komentarzy:

  1. Kolekcja Tingeling mnie zaskoczyła na plus. Najbardziej z kolekcji podoba mi się kapelusz, a rozwiązanie z ciuchami dla męskich i damskich dollek super.

    Z CP to chyba kupię kitku, bo nie mam go, a kitku dom musi mieć :D

    Fajnie, że w końcu dodali coś do TressUp, ale jak napisałaś, teraz ludzie wolą włosy projektowane więc pewnie mało kto się skusi.

    Ten tydzień minął mi tak szybko, że nawet nie wiem co robiłam tak absorbującego :o

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne sa te fryzurki, ale wygladaja troche jak krok w tyl. Slabe cieniowanie, na niektorych kolorach wlosow w ogole nie widac tego cieniowania i swiatla. A szkoda, bo maja potencjal te fryzury, ja akurat lubie te z plazy, bo na stardesign mnie nie stac :D U Callie nic nie kupie, a w Tingeling podoba mi sie kilka rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No nie pp prostu zle :/ fryzury koszmar. CP moze ok, ale te rzeczy wedlug mnie sa tak podsatwowe ze zawsze powinny byc w sklepie. Nie wiem po co oni to stare diy i podobne usuwali. Podoba mi sie wnetrze ale watpie zebym kupil. Z tingeling podoba mi sie rowniez pomysl zrobienia ubran na dwie plcie. Niby te szorty, spodnica w krate i bomberka sa ladne, jednak teraz nie planuje ich kupowac. Szkoda ze ta kurtka ma wbudowany top pod spodem 😐

    OdpowiedzUsuń
  4. Fryzury od Stardoll mają minus, że idą pod rysy twarzy z stardesign i głupio wtedy wygląda. Chyba że znajdzie się jakąś, która nie nachodzi.

    OdpowiedzUsuń
  5. kilka rzeczy z Tingeling mi się podoba i dodałam na listę życzeń,Tress Up bardzo dawno nie było ale fryzury są brzydkie :( no może ten warkocz jeszcze ujdzie,ale pozostałe są fatalne

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Boże, ja kocham te meblowe dostawy do CP, poważnie. Taka nostalgia się budzi we mnie. No ale ja lubię mieć pokoje stylizowane na pokoje ze starego Stardolla, więc może to dlatego.
    Kupiłam większość z tej dostawy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dostawa do tingeling jest ciekawa, ale mało znalazłam rzeczy uniwersalnych. Raczej są bardzo "modowe", trzeba mieć talent i pomysł, żeby je fajnie wystylizować :D Dostawa do CP to totalna nostalgia, mam chyba wszystkie rzeczy, ale miło je zobaczyć ponownie w plazie. Fryzurami nie jestem zainteresowana, ale jest kilka ładnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam mnóstwo fryzur i tylko te ze sklepu lubię, te z design uważam za bezsensowne, nie lubię ich, ale to moje zdanie. Jeśli te nowe będą dobrze leżeć na doll, to coś kupię, ten warkocz mi się bardzo podoba.
    Reszta nowości i nowości-staroci średnio w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dostawa do Tingeling jest ciekawa, fajnie że są te same ubrania dla damskich i męskich lalek. Przymierzyłam fryzury, ale według mnie wyglądają fatalnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Tingeling nawet nie najgorsza, coś dla siebie znajdę :D
    CP słabe
    Tress Up byłoby nawet okej, ale te fryzury nigdy nie pasują mi na doll i mają jakieś dzikie kształty :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie nic ciekawego, a te fryzury mnie trochę śmieszą, nie znam nikogo, kto używa tych od stardolla zamiast ze stardesign. Głównie przez to, że często nie pasują na lalki i wyglądają komicznie, wolałabym jakąś kolekcję z ubraniami.

    OdpowiedzUsuń