2021/06/09

1:3

 Dzień dobry! Dzisiaj zamieniłam się z anulcią345 i przejęłam jego serię. 

Pokażę Wam kilka propozycji z wykorzystaniem butów, które moim zdaniem są naprawdę świetne. Pasują do wielu stylizacji, są obecnie całkiem modne, a do tego nadal można nabyć je w Starplazie :D

Uwielbiam kowbojki, ponieważ sprawdzają się nie tylko w "miejskich" stylizacjach, ale również idealnie pasują na farmę, a ja bardzo lubię takie klimaty. 

Zapraszam! 



W pierwszej stylizacji postanowiłam wykorzystać spódnicę, którą bardzo lubię. Prywatnie także zakochałam się w stokrotkach i bardzo często goszczą one na moich ubraniach lub dodatkach. Stylizacja pasuje raczej na jesienne dni i chyba sprawdzi się jako propozycja na luźny wypad na zakupy. 



Druga stylizacja jest nieco bardziej elegancka, ale niezobowiązująca. Ostatnio coraz częściej widuję dziewczyny w takich topikach i wygląda to naprawdę ładnie. Lubicie bluzki tego typu? 



A na koniec moja lalka w nieco bardziej rockowym wydaniu. Pierwszy raz użyłam tej kurtki, chociaż mega mi się podoba – wcześniej nie miałam na nią pomysłu. 


Co sądzicie o stylizacjach i o kowbojkach? Macie je w swojej szafie? 


Przepraszam za brak wpisu w poniedziałek, ale nie zdążyłam go zrobić – dokańczałam swój licencjat i udało mi się napisać całość! Zajęło mi to sporo czasu, dlatego niczego nie zamieściłam tutaj. 

14 komentarzy:

  1. Całkiem ładne te buty!
    Pierwsza stylizacja jest cudowna *-*, reszta też mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są te buty, ostatnio też je kupiłam. Najbardziej podoba mi się ostatnia rockowa stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba nie potrafię wybrać najlepszej stylizacji, każda ma coś w sobie. Druga jest bardzo w moim stylu:p

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie stylizacje są super, ale mi chyba też najbardziej podoba się druga, jest mega trendy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekaw dalszych wpisow z tej serii od Ciebie :) to bardzo dobra wiadomosc, ze juz praca ogarnięta :) trzymam kciuki za obrone :D ja tez calkiem lubie kowbojki, fajnie byloby miec takie dluzsze w prawdziwym zyciu. Szkoda ze troche trudno je zdobyc na meskim dziale. Wszystkie stylizacje na bardzo strannne i dobrze wygladaja :) najbardziej lubię pierwsza, bo tez lubie ta spodnice ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie lubię tego typu butów :( wgl nie są w moim stylu,co do stylizacji to pierwsza jest ładna

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. Super stylizacje! Chyba pierwsza najbardziej mi się podoba, pasuje do mojego obecnego stylu :) Kurcze, kuszą mnie te kowbojki nawet w realu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedy wyniki loterii z okazji dnia dziecka?

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, dwie pierwsze stylizacje na pewno ubrałabym w prawdziwym życiu. Osobiście bardzo podobają mi się kowbojki :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kojarzą mi się te stylizacje z Avą Max. Są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Wszystkie stylizacje sa ekstra! Koniecznie musze kupić te buty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nienawidzę kowbojek, przysięgam... Nigdy ich nie ubiorę, zawsze wydaje mi się, że skracają nogę i jak to takie buty na ciepło? Cóż, co do stylizacji to jak już to 1 i 2. W 1 mogłabym wyjść na ulicę, tylko inne buty :DDD

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie się te buty prezentują! :)

    OdpowiedzUsuń