2021/06/05

Runway

Sobota, ach sobota... Zostaliście, czy wyjechaliście na długi weekend? Czy w ogóle mieliście długi weekend? Ja pracowałam i w czwartek i w piątek.

Wczoraj Stardoll zaskoczył nas bez ostrzeżenia kolekcją Runway.


Bez zapowiedzi, bez daty końcowej, nielimitowane na sztuki. Dziwna sprawa, do tej pory nie określili czy jest to w jakikolwiek sposób kolekcja limitowana, więc według tego, co mamy teraz nie jest. A jak na zwykłą kolekcję, to trzeba przyznać, że cholernie droga.
Tak czy inaczej, mnie się większość rzeczy spodobała, Zwłaszcza z pierwszego piętra. Drugie jest średnie, ale torebka jest super, kolczyki i czarny top.

Ciekawa jestem kiedy wycofają tę kolekcję i czy będzie ona cokolwiek warta na rynku wtórnym. 

Co sądzicie? Kupiliście coś? Macie jakieś teorie co tu się w ogóle wydarzyło?

16 komentarzy:

  1. Ja w domku spędzam ten weekend, miałam popisać pracę mgr a wychodzi jak zwykle xD

    Kolekcja bardzo mi się spodobała, ale ceny są bardzo wysokie. Gdzieś mi mignęła informacja w Royalty, że dużo ludzi chciało ograniczenie czasowe zamiast limitu ciuszków... Ale idąc tym tokiem to zaraz LE będzie nic nie warte, chyba, że ceny koszmarnie podniosą... Sama się zastanawiam jak długo jeszcze ta kolekcja będzie w Plazie, może 72h...

    OdpowiedzUsuń
  2. ja weekend spędziłam w pracy,więc żaden to weekend....co do kolekcji to szału nie ma,ale kupiłam naszyjnik i zieloną torebkę na ramię

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam tylko kilka rzeczy, bo jest zbyt drogo. Mnie się średnio podoba, niektóre rzeczy to – za przeproszeniem – sraka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam większość rzeczy, ale zgadzam się, że ceny są tragiczne skoro nie jest to limitowana kolekcja.

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podobają mi się buty, muszelkowy top oraz czarny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  6. Prawie nic mi sie nie podoba xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogólnie kolekcja całkiem udana, ale tym razem jestem trochę zła, że ubrania nie są limitowane :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna kolekcja, ale bez szału. Ja kupiłam sukienkę z zieloną spódnicą i czarnym topem, czarny komplet z marynarką, kilka par butów i naszyjnik. Ceny z kosmosu jak na to, że nie jest to kolekcja limitowana. Chyba, że po 72h zniknie z plazy to ok, jakoś przeboleję te kwoty :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja byłam nad morzem i spaliłam się na słońcu, ale nie żałuję xD
    Kolekcja nawet okej, ale nie mam hajsu więc chyba nic nie kupię.
    Ciekawe czemu nie jest to limitka

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakieś jaja z tą kolekcją. Nie wiadomo do kiedy będzie w Plazie. Ilość nielimitowana... A ciekawe czy można nakupić 100 sztuk jednej rzeczy, bo jeśli tak, to jest jakiś cyrk. Mam nadzieję, że przynajmniej LE i SAP (omg dajcie mi sap) zostawią normalnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy 100 sztuk to nie wiem, ale widziałam jak designerzy z Turcji kupili już po kilka (5-6) sztuk jednej rzeczy. Powinni nałożyć jakiś limit w kupowaniu takich samych ubrań, bo to jest jakieś szaleństwo.
      A tegoroczne tributy, czy subcouture? Też wątpię czy będę cokolwiek warte, zauważyłam, że niektórzy pokupowali nawet 20 sztuk tej samej rzeczy.

      Usuń
    2. Dramat... Też uważam, że powinny być na to limity. Chociaż w sumie jak już nakupili aż tyle to tylko stracili kasę, bo te ciuchy nie będą nic warte, więc nie zarobią =D

      Usuń
  11. Ładna calkiem, ale strasznie drooooga, ja mam tylko torebke i kolczyki bo na wiecej mnie nie stac:(

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna kolekcja, ale nie na moją kieszeń

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nic nie kupuję, za drogie to.

    OdpowiedzUsuń