2021/06/08

Nowości

Witam serdecznie w najgorszym tygodniu tego semestru.

Wczoraj uraczono nas sporą dostawą do PopShop. Oto ona:


Pomysł fajny, wykonanie trochę kiczowate. Wbrew pozorom temat ślubu i wesela nie jest na Stardoll aż tak popularny. Ślub homoseksualny zaś, to temat który znając Stardolla zostałby zbanowany przez cenzurę w jakimkolwiek klubie czy księdze gości, bo przecież seksualność zawiera słowo seks :v. I tak Stardoll właśnie pokazuje swoją hipokryzję - niby "patrzcie, jesteśmy otwarci i tolerancyjni", ale tak naprawdę w praktyce, to średniowieczni i pruderyjni. Ech. 
Co do samych przedmiotów, to nie ma za bardzo nic co mi się podoba, bo tak jak mówiłam, trochę trąci kiczem. Tęczowa spódnica jedynie zwróciła moją uwagę.

A jakie są wasze przemyślenia?

15 komentarzy:

  1. Właśnie o tym samym pomyślałam jak zobaczyłam tą dostawę... Stardoll topi się w hipokryzji...
    Podoba mi się czarna bluzeczka z 2 piętra. Tęczowa spódnica wydaje się ciekawa, ale obawiam się, że nie wymyślę z nią nic ciekawego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem zachwycona tą tęczową spódnicą i bluzeczką z 2 piętra, kupiłam od razu bez zastanowienia. Tak długo czekałam, aż na stradoll pojawi się więcej rzeczy inspirowanych Versace i się doczekałam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem zakochana w bluzce i spódnicy inspirowanej Versace, dalej mam nadzieję, że pojawi się więcej takich ubrań;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czarna bluzka najlepsza z calej dostawy :) fajnie ze stardoll popiera malzenstwa jednoplciowe :) zgadzam sie co do cenzury na sd xd czyste zaklamanie. Zabawnie wyszlo ze wykorzystano wnetrze ktore teraz jest na wyprzedazy i powinno niedlugo byc wycofane ze sklepu 😂

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na górze ślub dla lesbijek, na dole ślub dla gejów, a ja się czuję zdyskryminowana jako hetero. Gdzie jest trzecie piętro? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to jest czerwiec, szczegolny miesiac dla lgbt+ :) to serio mily gest z ich strony w kierunku osob niehetero, bo dotychczas dostawy do voile/perfect day i innych okolicznościowych sklepow zwiazanych ze slubami byly dla par hetero

      Usuń
    2. Przecież Rocka żartowała w tym komentarzu, nie musiałeś jej tego tłumaczyć :D

      Usuń
    3. #takbyło =D

      Ja sama jestem pro lgbt, jednym z moich największych idoli jest gej :D Ale jak jechać po stardollu to jechać =D Zresztą tak właściwie to co z ludźmi non binary? :O Np. gdyby Demi Lovato chciał/a wziąć ślub z Samem Smithem to co wtedy? Niby też lgbt+ a piętra dla takich osób nie dodali :O

      Usuń
  7. nie interesuje mnie ta dostawa w ogóle,nic tu ciekawego nie ma więc ja zaoszczędze sd xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że taki temat jest poruszany, bo homofobia jest okropna, ale hipokryzja adminów, to już drugi aspekt.
    Raczej nic dla mnie, ale cieszę się, iż taka tematyka pojawia się w grze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Idea dostawy bardzo mi się podoba, ale wykonanie niektórych rzeczy już mniej. Z dekoracji nic mi nie wpadło w oko, ale z ubrań pewnie zaopatrzę się w czarną bluzkę i kolorową spódnicę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się z Dzikanaomi, idea jest fajna, ale czemu te rzeczy muszą być zawsze takie kiczowate? Podoba mi się tylko spódnica, ale raczej jej nie kupię. No i LGBT+ to nie tylko L i G. Dla Asów nic nie ma, jak zawsze xd

    OdpowiedzUsuń
  11. O zgadzam się, pomysł fajny, ale wyszedł kicz

    OdpowiedzUsuń
  12. Zamysł = super. Wykonanie = płaczę :(

    OdpowiedzUsuń