2021/06/30

Nowości

 Dzień dobry! 

Dzisiaj z nowościami przychodzę ja, ponieważ Hongwart wyleciała z redakcji za złe zachowanie. 

Żartuję. Bawi się na wakacjach, więc postanowiłam ją zastąpić na kilka dni, żeby miała wolną głowę. 


Do Starplazy trafiła nowa, niewielka dostawa do RIO: 



Mam naprawdę mało ubrań z tego sklepu, a ta dostawa nie zachęciła mnie jakoś szczególnie do zakupów. Podoba mi się biała bluzka i chyba tyle. Co Wy sądzicie? 


W Starplazie trwa również promocja 50% na wybrane artykuły. 

Hongwart szaleje na wakacjach, a ja poszalałam na Stardoll i łącznie kupiłam około 150 rzeczy na wyprzedaży. Dajcie znać, co upolowaliście. 

Pozdrawiam! 

7 komentarzy:

  1. Nie podoba mi się za bardzo ta kolekcja, pewnie zakupię wianek za sm i na tym skończą się zakupy.

    Ja na wyprzedaży znalazłam jakoś 60 rzeczy, ale chyba jeszcze zrobię selekcję tego co tam wylądowało XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta kolekcja jest cudowna! Rzeczy leżą na granicy kiczu, ale chyba mają swój własny urok. Chętnie później kupię parę rzeczy, bo póki co skupiam się na wyprzedażach

    OdpowiedzUsuń
  3. z wyprzedaży kilka rzeczy kupiłam :) nawet kupiłam coś na no wcześniej nie zwracałam uwagi :) co do RIO to mi nie przypadła dostawa do gustu,nic tu ciekawego nie ma

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakupy na wyprzedazach calkiem obfite. Ah zeby te w rzeczywistości byly takie udane :) nowa dostawa do Rio jest calkiem fajna, ubrania maja klimat starego stardolla, tego sprzed 9 lat. Chyba przez te wzorki tak mi sie kojarzy. Poki co na wishlist trafily czarne platformy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo słabo. Raczej zakupów nie będzie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też poszalałam na wyprzedaży, ale nie tak jak ty :D W sumie to kupiłam około 70 rzeczy. Dostawa do Rio jest w sumie ok, ale bez szału. Coś na pewno dla siebie wybiorę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dostawa do rio wydaje się być całkiem spoko, będę musiała się jej bliżej przyjrzeć, z wyprzedaży też coś pewnie kupię.

    OdpowiedzUsuń